2008年3月7日

浪子回頭

尋晚同班朋友出街食飯,慶祝三月份生日嘅朋友,亦即係我都有份。兄弟 Ardy 選擇地方。我一見間餐廳,就係到諗,我究竟做錯啲乜,Ardy 要我「浪子回頭」呢?
金不換泰國餐廳
地址 : 銅鑼灣波斯富街99號利舞台廣場6樓C-D店
電話 : 2890 1993
 
其實今篇唔係講食。因為掛住笑,都唔記得食咗啲乜,只係記得幾好食。我地被按排坐喺出面個 podium 到,不過環境都可以,未算喺個電梯大堂到食咁慘。
整晚話題圍繞住其中一位剛剛創業嘅朋友。其實開一間公司真係有好多濕碎野要處理。記得好多年前,自己都面對過同一個問題。乜都唔識,就只好左問右問。好彩嘅係我只要專注內部運作,可以放晒啲精神落去做。我地成晚不停恐嚇佢,話佢哩樣冇做,嗰樣冇做,遲早勞工處同稅局上門拉人,洗定個八月十五去坐牢都得啦!嘩卡卡卡卡…

席上亦都提到 Jayson 節瓜俠嘅威名。問到節瓜英文係乜,個個都搔穿頭。好在有網上字典!
節瓜 (zit3 gwaa1)fuzzy melon; hairy gourd
…Fuzzy Melonman… 咁核突!最衰都係 Ardy!不過叫落又幾順口…

講開先知,原來有幾位朋友都有睇我個 blog,聽到有啲面紅。因為有時寫啲野都幾低能,希望唔好見笑。

諗下諗下,我都應該幫個 blog 改過個名。依家叫 Lindbergh's Wing,係因為想借助 Charles Lindbergh 之力,喺個 blog 入面自由飛翔。但係寫寫下,加上個肚腩越來越大,乜都飛唔起啦。唉… 所以我想改名!如果有睇開我個 blog,應該知道哩到係一個乜野地方。有食、有貓、有BB仔、仲有個白痴仔。如果有乜好建意,歡迎提出。一經採用,除永感聖恩之外,更可獲贈某餐廳現金卷乙張。呵呵呵呵… (我講真㗎!)



~ Lindberg

18 則留言:

  1. 改名~

    真係好難的一件事~

    正所「唔怕生壞命 最怕改壞名」

    不如你講吓你想要d乜野feel的名

    我唸大家會容易d幫你個blog起名囉~
    還有...

    我上次係呢間店食咗一個綠咖哩的菜式 (唔記得用邊種肉)

    個咖哩好好味...

    送到飯...

    甜品都唔錯...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    改名~

    真係好難的一件事~

    正所「唔怕生壞命 最怕改壞名」

    不如你講吓你想要d乜野feel的名

    我唸大家會容易d幫你個blog起名囉~

    還有...

    我上次係呢間店食咗一個綠咖哩的菜式 (唔記得用邊種肉)

    個咖哩好好味...

    送到飯...

    甜品都唔錯...


    妳都講得啱。我有諗過貼題少少,如用阿仔個中文或英文名(或甚至「節瓜俠」),再加小小野。
    係呀!我地叫咗個椰汁千層榚,暖暖的,好好味!

    回覆刪除
  3. 呵呵~

    我剛才想過「節瓜俠's大肚dum老豆」

    呵呵~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    呵呵~

    我剛才想過「節瓜俠's大肚dum老豆」

    呵呵~


    都唔係唔得喎… 不過如果可以全中文就好啲。等我遲啲話妳知我之前諗嗰個。
    蝙蝠俠個老豆應該叫乜呢…

    回覆刪除
  5. wingwing上午8:00

    某某現金卷,呵呵 ! 賣廣告 !

    我唔同人爭了, 嘻嘻 !

    回覆刪除
  6. 要諗一個好名都幾難...睇在jayson同張coupon上, 等我都諗諗先...

    回覆刪除
  7. 嘩~改名喎~梗係要改個堅d架啦!

    【節瓜俠大戰水泡爸爸】XD ----獻醜了 =D

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    某某現金卷,呵呵 ! 賣廣告 !

    我唔同人爭了, 嘻嘻 !


    妳已經收過,當然唔好同人爭啦。不過唔爭都可以提議一下㗎嘛!

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    maggie :

    要諗一個好名都幾難...睇在jayson同張coupon上, 等我都諗諗先...


    我等妳好消息!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    :

    嘩~改名喎~梗係要改個堅d架啦!

    【節瓜俠大戰水泡爸爸】XD ----獻醜了 =D


    咪講少!我之前真係有諗過!可知你知我心意!不過我唔叫自己做水泡爸爸。身為怪獸,水泡爸哩個名未免………失色少少。換句話嚟講,唔夠威。可惜我叫得自己仲白痴………等我諗諗好唔好先講你知。

    回覆刪除
  11. 我中意蝦餃面喎~~
    [金裝蝦餃面伴節瓜俠水泡併盤]
    [厨師精選-冰皮節瓜蝦餃(頂點)]
    [水泡上品嚐蝦餃面的節瓜俠]

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我中意蝦餃面喎~~

    [金裝蝦餃面伴節瓜俠水泡併盤]

    [厨師精選-冰皮節瓜蝦餃(頂點)]

    [水泡上品嚐蝦餃面的節瓜俠]


    嘩哈哈哈哈哈!好爆笑!不過搞到我好肚餓!好想食咗個仔…
    節瓜俠平時唔做超人嘅時候,就叫做蝦餃王。哈哈哈!
    但係個名咁長,點記呀?
    我有諗過叫「節瓜俠大戰水泡王」,或者「節瓜俠與老臭飛」。嘻嘻… 等我再諗諗…

    回覆刪除
  13. Lindberg :

    嘩哈哈哈哈哈!好爆笑!不過搞到我好肚餓!好想食咗個仔…

    節瓜俠平時唔做超人嘅時候,就叫做蝦餃王。哈哈哈!

    但係個名咁長,點記呀?

    我有諗過叫「節瓜俠大戰水泡王」,或者「節瓜俠與老臭飛」。嘻嘻… 等我再諗諗…
    有heart架我!

    真係"度"出黎架!

    有再諗到話你知...

    [水泡爸爸精選-我的野蠻節瓜]

    又如何?

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    有heart架我!

    真係"度"出黎架!

    有再諗到話你知...

    [水泡爸爸精選-我的野蠻節瓜]

    又如何?


    知妳有心啦!
    我的野蠻節瓜?嘩哈哈哈哈!又真係喎!哩排小同我傾計呀!唔知點解呢…
    等我俾 Jayson 選擇下先!多謝晒!

    回覆刪除
  15. Small Water上午8:00

    我也想一個...「小貓.肥爸和節瓜俠日記」。哈哈! Happy weekend!^_^

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    Small Water :

    我也想一個...「小貓.肥爸和節瓜俠日記」。哈哈! Happy weekend!^_^


    都唔錯喎。多謝晒!

    回覆刪除
  17. 這名如何?

    水煮節瓜苦戰肥水泡爸爸

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    KL :

    這名如何?

    水煮節瓜苦戰肥水泡爸爸


    我唔想煮熟個仔喎。哈哈哈!

    回覆刪除