2008年3月6日

到新羅寶做食客

上星期五放低 Jayson 喺婆婆屋企,因為我地要出街買野送俾人。行街買野之前,發覺好耐都冇食餐好嘅。見天氣咁凍,除咗打邊爐,最好當然就係去食韓國燒烤啦!
新羅寶韓國餐廳
Sorabol Korean Restaurant
地址 : 銅鑼灣波斯富街99號利舞台廣場17樓
電話 : 2881-6823
冇訂位,但都好彩有位。雖然佢話八點半之後有訂檯,叫我地要交番張檯出嚟,我估都係例行說話,未必真係有訂檯。而且有個半鐘頭食,乜都夠啦!

因為近排有套韓戲《食客》上演,新羅寶都來個《食客》Special Menu。不過我地冇點到。兩個人去新羅寶,好多時都會叫套餐,因為唔洗煩。不過問題係份量太大,次次都食到反肚。見今次唔係好肚餓,所以就散叫。

先來一個特式沙律。我好鐘意食哩到啲新鮮蔬菜,除咗另類之外,啲醬汁亦好好味。我覺得做韓國菜,好多時都要切餐懞。啲野整得好靚,配搭好有心思。而沙律放梨我就最鐘意。又爽又甜!

之後來一客燒特級肥牛肉。好肥,好嫩,好正!$168 一客,有13 塊左右,都算幾抵食。不過可能因為要用特別嘅鐵板嚟燒,好鬼大煙…


最後就係試新野。喺新羅寶,我最鐘意食嘅係牛肉鍋麵。好食到不得了。但係今次試新野,叫咗個海鮮鍋($200)。有一隻大蝦、一隻蟹、好多蛤蜊、細尤魚、等。麵醬湯底有好濃嘅蛤蜊味,但可惜啲蛤蜊好多沙。味道亦都太濃,唔係太啱口味。


每次食完都好期待佢碗免費糖水:冰凍松子薏米水。飲完乜野熱氣都冇晒!正!


其實都有一排冇嚟。發現啲人唔同晒。以前啲菲籍或尼泊爾籍員工唔知去晒邊。換嚟係一班年長些少嘅香港人,有點再陪訓嘅影子。而整體員工人數比以前多好多,所以招呼亦都好咗。值得一讚!



~ Lindberg

16 則留言:

  1.  你都係銅鑼灣人黎架!?  我鐘意食日式燒烤多d~  係怡和街one2free隔離楝野樓上有間幾好食架~

    回覆刪除
  2. 原來你想做17歲dad~dy~ 哇哈哈~~~ 咁你唔好去食燒烤喇都係...

    回覆刪除
  3. 講食野都有再培訓呢個term~

    幸好你對畢業學員的感覺良好...

    如果個個僱主都有你的想法就好啦~

    咁我地唔洗做得咁辛苦囉~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    koko : 你都係銅鑼灣人黎架!? 我鐘意食日式燒烤多d~ 係怡和街one2free隔離楝野樓上有間幾好食架~
    我未去過。但我鐘意去後面街嗰間:伊呂波燒肉

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    koko :

    原來你想做17歲dad~dy~ 哇哈哈~~~ 咁你唔好去食燒烤喇都係...


    但係我又好為食喎…

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    講食野都有再培訓呢個term~

    幸好你對畢業學員的感覺良好...

    如果個個僱主都有你的想法就好啦~

    咁我地唔洗做得咁辛苦囉~


    喺自己嘅餐廳,都可以想象到會有一定難度。應該係要啲顧客都一齊有同一個睇法囉。

    回覆刪除
  7. 不如你得閒去下九龍食野啦...

    成日都淨係介紹香港果d...

    我一年都唔出香港果邊一次...

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    不如你得閒去下九龍食野啦...

    成日都淨係介紹香港果d...

    我一年都唔出香港果邊一次...


    咁我係港島人呀嘛。嘻… 下次去西貢食好唔好?不過去到西貢就到我唔知食乜啦…

    回覆刪除
  9. 好耐都沒去呢間野了

    那兒的牛骨湯好好味

    回覆刪除
  10. Lindberg :

    咁我係港島人呀嘛。嘻… 下次去西貢食好唔好?不過去到西貢就到我唔知食乜啦…
    咁等我又得閒寫下d九龍呀, 新界呀...西貢呀果d食評先!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    好耐都沒去呢間野了

    那兒的牛骨湯好好味


    我都有好幾次冇飲過個牛骨湯。有,都係喺啲麵到。等我下次叫嚟飲飲先。

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    咁等我又得閒寫下d九龍呀, 新界呀...西貢呀果d食評先!


    妳咪寫啲「行」㗎!西貢嗰間甜品,同嗰堆海鮮我都識去㗎!
    不過好似去得最多係 Susanna…

    回覆刪除
  13. wingwing上午8:00

    有了小朋友真係少了二心世界,我哥哥就是好例子了 !

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    有了小朋友真係少了二心世界,我哥哥就是好例子了 !


    我希望阿仔快啲大。咁就可以一家人一齊出街食飯啦!

    回覆刪除
  15. Lindberg :

    妳咪寫啲「行」㗎!西貢嗰間甜品,同嗰堆海鮮我都識去㗎!

    不過好似去得最多係 Susanna…
    得閒啦~~

    得閒先啦....

    嘩哈哈哈哈哈~~

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    得閒啦~~

    得閒先啦....

    嘩哈哈哈哈哈~~


    我伸長條頸等妳!

    回覆刪除