2008年3月23日

三月二十二日

三月二十二日,天陰有微雨。原本希望好天就帶 Jayson 去公園玩,可惜天氣唔好,唯有取消計劃。尋晚自己煮咗個日式牛肉飯食,見今朝有啲肚餓,就整個熱香餅食下。原來咁耐以嚟,我都未試過整—熱香餅。

屋企有包熱香餅粉,加蛋加奶就食得。但係準備好一切之後,先發現屋企冇奶!正當非常沮喪之際,見到雪櫃有包維他奶,心諗豆奶同牛奶咪差唔多,照去!


煎完之後除咗比較硬同個樣比較衰之外,都算係一份熱香餅。有過今次嘅經驗之後,下次應該冇問題。


洗完碟,無聊咗一陣,又係時候餵奶。餵完奶之後立即煮午餐。簡簡單單一碗肥牛雜丸米。食完就洗節瓜(幫個仔沖涼)!


沖完涼,大人就有小小時間休息。我地睇咗一集《Loss:Time:Life》,上野樹里的那一集。故事同我碗肥牛雜丸米一樣,簡簡單單,好可愛,好搞笑。人生就係有大多雞毛蒜皮嘅事,唔值得為咗啲小小事,就忘記好多好多美好嘅野。


之後阿仔醒咗,我要負責同佢玩。玩乜好呢… 玩睇電視呀!我開咗套 Robots 同阿仔睇。平時唔睇電視嘅 Jayson,出奇陪我睇咗 1/4 套!可能因為色彩鮮豔,同啲野郁來郁去嘅關系。阿仔俾佢阿媽接去瞓之後,我睇多 1/2 就出街食飯。


阿仔話今日要掩飾身份,怕俾人認出節瓜俠身份,所以學 Anson 佯裝一下。變身成一隻狸貓!

「阿仔,《狸貓換太子》我就有聽過。但係《狸貓換節瓜》呢… 您咁樣好似仲揚喎…」

「爸爸,我並唔係一隻普通嘅狸貓!我係一隻著 Adidas 波鞋嘅狸貓。」

「您俾我見到好啦!您著車仔嘅波鞋。俾 Sophie 嬸嬸見到,以後都唔彩您呀!」



因為前幾日食咗餐超勁嘅,今日就去我嘅「飛佛」:西苑。爵士湯賣晒改例湯(木瓜花生雞腳,好味!),叉燒(好味!),咕嚕蝦球(好味!),椒絲腐乳通菜(好味!),紅豆沙(送嘅都好好味!)。


酒樓啲哥哥姐姐不停嚟同 Jayson 玩。後面檯有位外表嚴肅嘅伯伯,笑住想同 Jayson 玩。Jayson 望得兩望就開始扁咀,跟住就大喊。勁搞笑。

「爸爸,又唔係靚姐姐,我驚驚呀嘛。」

埋單問有冇免費泊車,原本我地食唔夠錢就冇,但係姐姐見到 Jayson 就話冇所謂俾埋我地。阿仔真係有用!

食飽飽就去行街街。Jayson 一身搞笑造型引嚟四周不少目光。我地先去 Toy 'R' Us 睇下有冇野啱 Jayson。我嘅生日禮物就係扭蛋。見有新嘅聖鬥士,五隻之中,是但一隻,除咗係阿舜,都好呀。點知就真係阿舜!隻阿舜仲要係假㗎!有乜問題,明眼人一睇就睇得出!唉…


睇到嘛?星雲鎖鏈邊到係兩邊三角㗎?!一個圓圈一個三角呀嘛!唉…

最後去超級市場買一大堆野同埋一件生日蛋糕就返屋企。





~ Lindberg

16 則留言:

  1. 你生日都幾多節目bor~

    原本22號果日蝦子餅同我契爺去馬灣釣魚

    我就同我契媽去shopping

    佢地只係釣咗2條魚毛石九公就落狗屎

    有著雨褸的蝦子餅

    除咗有雨褸的部份係乾之外

    其他都全濕...

    iPOD 濕咗... 錢包的錢都濕晒...

    晚上的飯局都取消咗...

    我要食燒鵝啊!!!

    見你有熱香餅... 西苑美食...

    人家好肚餓啊!! (無視自己肥咗的事實!!)

    回覆刪除
  2. Small Water上午8:00

    生日蛋糕好好味。祝生日快樂! ^_^

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    佢地只係釣咗2條魚毛石九公就落狗屎

    有著雨褸的蝦子餅

    除咗有雨褸的部份係乾之外

    其他都全濕...

    iPOD 濕咗... 錢包的錢都濕晒...


    好慘喎!小心淋病喎!
    咁藍藍細細咪又冇魚食?!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Small Water :

    生日蛋糕好好味。祝生日快樂! ^_^


    個黑森林蛋糕普普通通啦。
    Thank you!

    回覆刪除
  5. 公關Patsy上午8:00

    Lindberg :

    Patsy :佢地只係釣咗2條魚毛石九公就落狗屎有著雨褸的蝦子餅除咗有雨褸的部份係乾之外其他都全濕...iPOD 濕咗... 錢包的錢都濕晒...
    好慘喎!小心淋病喎!

    咁藍藍細細咪又冇魚食?!
    淋病??? 呵呵呵~ 濕身咋...

    你呢句真係唔知點應你好!!

    (你想呢兩個字另一個意思~ 哈哈~)

    昨日咁的天氣 只係愛釣魚愛到發燒的契爺釣到兩條魚毛

    當然唔敢同長輩爭

    所以貓兒子都係無魚食!!

    回覆刪除
  6. jayson...jayson...你真係好節瓜呀~~~~

    狸貓同企鵝如果要一齊去街...去邊好呢?

    波鞋仔好令令呀!!!攪到我又身痕想幫anson shopping啦!!

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    淋病??? 呵呵呵~ 濕身咋...

    你呢句真係唔知點應你好!!

    (你想呢兩個字另一個意思~ 哈哈~)

    昨日咁的天氣 只係愛釣魚愛到發燒的契爺釣到兩條魚毛

    當然唔敢同長輩爭

    所以貓兒子都係無魚食!!


    我打嗰陣都有諗過。不過我相信佢地兩個男人真係去咗釣魚。哈哈哈!
    希望下次契公公收獲豐富,等藍藍同細細有得分!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    jayson...jayson...你真係好節瓜呀~~~~

    狸貓同企鵝如果要一齊去街...去邊好呢?

    波鞋仔好令令呀!!!攪到我又身痕想幫anson shopping啦!!


    對鞋都唔好著!人地送嘅,唔係細,但係又好緊喎。好睇唔好著!激死!

    回覆刪除
  9. 嘩..對波鞋仔好正

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    嘩..對波鞋仔好正


    正就正,不過怕見到其他球隊球迷。哈哈哈…

    回覆刪除
  11. Jayson 好有眼光喎,識得捧「車仔」。佢既「粉絲」聰明又有熱情,有型又夠醒。唔駛驚喎!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    ronnie :

    Jayson 好有眼光喎,識得捧「車仔」。佢既「粉絲」聰明又有熱情,有型又夠醒。唔駛驚喎!


    你好講想讚你自己喎…
    不過哩啲鞋真係唔好買。都唔好著!

    回覆刪除
  13. wingwing上午8:00

    我好鐘意對波鞋啊 !

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    我好鐘意對波鞋啊 !


    到時買對俾妳呀!

    回覆刪除
  15. 我亞女都有2對adidas 波鞋ah, 勁cute.

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    wanda :

    我亞女都有2對adidas 波鞋ah, 勁cute.


    得意就得意,不過唔好著。仲有啲著壞腳嘅感覺!

    回覆刪除