2008年3月25日

朋友的四隻小貓

前一排,Jayson 媽個同事一次過收養咗四隻貓。因為佢地勁可愛,所以我忍唔住,不問自取放上嚟俾大家睇下。


雖然話一次過,而且有兩隻仲未戒奶,不過主人好有經驗。所以即使貓仔開頭有啲問題,佢地都好有愛心去照顧。例如每日下午都要餵奶同食藥,自己唔食飯都要飛返屋企照顧四隻貓。貓貓有佢地做主人,真係好幸福。


前排因為天氣凍,所以隻隻貓都要著衫。而佢地著住啲衫,其實係用主人啲襪剪成。勁搞笑!

「邊個笑我地?等我攞定雞毛掃先得!!!」


今個周末,希望有機會去探下佢地啦!



~ Lindberg

19 則留言:

  1. oh 好可愛!

    回覆刪除
  2. 我都曾經試過剪一隻舊襪仔俾藍藍著

    不過佢勁wu我囉~

    惡到死~

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    sica :

    oh 好可愛!


    係好得意呀!好想去探下佢地呀!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    我都曾經試過剪一隻舊襪仔俾藍藍著

    不過佢勁wu我囉~

    惡到死~


    阿威同阿妹都係唔肯著衫。阿威一著就倒後行。勁搞笑!

    回覆刪除
  5. 哇一次過養4隻貓貓~好勁呀!分到邊隻打邊隻嗎

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    哇一次過養4隻貓貓~好勁呀!分到邊隻打邊隻嗎


    分到呀!啲名仲好搞笑。等我分清楚先再講過!

    回覆刪除
  7. wingwing上午8:00

    咁多隻唔知會唔會爭寵呢?

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    咁多隻唔知會唔會爭寵呢?


    好似話成日玩到癲。應該未識爭寵(住)。

    回覆刪除
  9. 最後果幅好笑..不過一次過養4隻貓唔係容易

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    最後果幅好笑..不過一次過養4隻貓唔係容易


    係呀,要有好多愛心囉。
    但係我覺得收養咗,唔等於對佢地好。最緊要係唔好養嚟為咗自己玩或者開心。而我朋友就真係好好嗰啲囉。

    回覆刪除
  11. 拎雞毛掃好得意~

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    拎雞毛掃好得意~


    揸住雞毛當令箭?哈哈哈…

    回覆刪除
  13. Lindberg :
    揸住雞毛當令箭?哈哈哈…
    真係好得意, 哈哈~~~~

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    真係好得意, 哈哈~~~~


    佢地啲名仲搞笑。不過我唔係記得好清楚。好似係「高麗蔘」、「長白蔘」、「黨蔘」、「花旗蔘」!哈哈哈…

    回覆刪除
  15. Lindberg :

    佢地啲名仲搞笑。不過我唔係記得好清楚。好似係「高麗蔘」、「長白蔘」、「黨蔘」、「花旗蔘」!哈哈哈…
    哇哈哈~~~ 好名!好名!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    哇哈哈~~~ 好名!好名!


    後尾主人幫佢地改咗個短啲嘅名。等我分清楚再講。

    回覆刪除
  17. Lindberg :

    後尾主人幫佢地改咗個短啲嘅名。等我分清楚再講。
    下!? 幾好丫... 改過...

    係唔係"sun" "sum" "son" ... "新", 哈哈~~~

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    下!? 幾好丫... 改過...

    係唔係"sun" "sum" "son" ... "新", 哈哈~~~


    哈!咁都俾妳估到?!差唔多啦!

    回覆刪除
  19. Lindberg :

    哈!咁都俾妳估到?!差唔多啦!
    等你話我知架!!! 你快d分清楚丫下! 哈哈~~~€

    回覆刪除