2008年3月5日

威威的頸鏈

今天寵之天國把威威送回來。在威威火化之前,他們抽取了威威口腔黏膜的細胞,然後送往基因公司作進一步處理製成 DNA 頸鏈。


一束毛,或是一點 DNA,其實都是想留住心愛寵兒的一部份。不想忘記他的溫暖,不想忘記他的叫聲…

其實之前讀書,我都試過這樣處理自己的 DNA。過程並不複雜。雖然人的細胞是這麼細少,但內裡的染色體是很密習地捆在一起。經過一些處理,就可以把染色體拉直。很少的樣本,便可以發成一碗白色的粉絲湯一樣,令肉眼也可見得到。最後經過離心機的處理,就變成眼前白色的一小粒。


往後的路,仍然有威威陪著我們走。當走到自己的盡頭之後,再張開眼睛的那一刻,希望第一個見到的便是威威。



~ Lindberg

14 則留言:

  1. 櫻杏子上午8:00

    我以前的小狗,也留下這麼一條項鍊給我和妹妹去懷念她。閒時翻看她的舊照,腦海中就會浮起往日相處的時光,雖遠,亦近,因為其實她就活在我們心中。

    回覆刪除
  2. wingwing上午8:00

    威威永遠都在我們心中嘛 !

    佢只不過早些去了另一個地方等我地呀 !

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    我以前的小狗,也留下這麼一條項鍊給我和妹妹去懷念她。閒時翻看她的舊照,腦海中就會浮起往日相處的時光,雖遠,亦近,因為其實她就活在我們心中。


    希望威威亦是一樣。我們很怕會忘記他。他的叫聲,我現在還彷佛聽得見。他的氣味,他的體溫… 希望他永遠都活在我們心中,就好像沒有離開過一樣。

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    威威永遠都在我們心中嘛 !

    佢只不過早些去了另一個地方等我地呀 !


    多謝妳呀!有妳記得佢,我相信佢都會好開心。

    回覆刪除
  5. 都唔識講咩黎安慰你好........

    節哀順便啦!

    化悲憤為食量啦!
    威威實記得你呢個大肚dum daddy既!放心啦!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 : 都唔識講咩黎安慰你好........節哀順便啦!化悲憤為食量啦!威威實記得你呢個大肚dum daddy既!放心啦!
    我個肚腩已經好大囉喎,再大就生得啦!!!佢鐘意我條大髀多啲。

    回覆刪除
  7. Lindberg :

    我個肚腩已經好大囉喎,再大就生得啦!!!

    佢鐘意我條大髀多啲。
    我個肚腩已經好大囉喎->我睇到, 你其中一篇文章既相出賣左你...哈哈

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我個肚腩已經好大囉喎->我睇到, 你其中一篇文章既相出賣左你...哈哈


    原來自己出賣咗自己!失敗…

    回覆刪除
  9. Lindberg :

    白雪 :我個肚腩已經好大囉喎->我睇到, 你其中一篇文章既相出賣左你...哈哈
    原來自己出賣咗自己!失敗…
    唉~

    你自己post唔洗用手抱jayson果篇已經好明顯見到你的足有5-5個月大的脂肪BB~

    回覆刪除
  10. 祝安息。
    有你咁好既主人都應該係不枉此生。

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    唉~

    你自己post唔洗用手抱jayson果篇已經好明顯見到你的足有5-5個月大的脂肪BB~


    唉… 我可以同細細比一比嗎?

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    koko :

    祝安息。

    有你咁好既主人都應該係不枉此生。


    唔好咁講啦。有個咁乖乖嘅仔,係我地嘅福氣先啱…

    回覆刪除
  13. Lindberg :

    Patsy :唉~你自己post唔洗用手抱jayson果篇已經好明顯見到你的足有5-5個月大的脂肪BB~
    唉… 我可以同細細比一比嗎?
    不相佰仲~

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    不相佰仲~


    咁我同細細加埋咪有十個月?!生得啦!我要生四隻貓仔,一隻貓女!

    回覆刪除