2008年3月29日

朋友的貓貓病了

朋友的貓貓 Wulu 病了。跟威威一樣,腎功能出了問題。情況都頗嚴重,所以昨天入了醫院。希望吉貓有天相。


幾年前 Wulu 跟他的兄弟,柴柴,來過我們家跟威威玩。威威自小很少跟其他貓接觸,見到陌生貓會很緊張。相反 Wulu 本身是一隻街貓,自由進出朋友的家。見慣大場面的 Wulu,當然處一切於泰然。


威威為了守住自己的地頭,客人去到邊,他便跟到邊。


柴柴跟威威一樣是一隻黑白貓。但在我們心目中,當然威威靚仔很多很多。嘻…


見威威不知所措,想起也覺得好笑。難怪我們會這麼愛這隻小貓。


有一次 Wulu 被狗所襲擊,朋友花了心機去治理傷勢。自此之後,便「收服」為家貓。但仍會用帶去帶他出去行公園。

之前的皮肉之傷都捱得過,我相信 Wulu 也可以過得這一關。Wulu,你要加油呀!威威會保佑你!



~ Lindberg

14 則留言:

  1. 希望Wulu大步欖過~~

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    希望Wulu大步欖過~~


    多謝晒!

    回覆刪除
  3. 我直情分唔到邊隻係柴柴, 邊隻係威威...
    希望wulu順利過關啦!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我直情分唔到邊隻係柴柴, 邊隻係威威...

    希望wulu順利過關啦!


    佢地側面有小小似。不過我個仔靚仔好多!!!

    回覆刪除
  5. Lindberg :

    佢地側面有小小似。不過我個仔靚仔好多!!!
    請說明圖2同圖3邊個打邊個丫唔該.

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    請說明圖2同圖3邊個打邊個丫唔該.


    圖2:Wulu(上),威威(左),柴柴(右)
    圖3:威威(左),柴柴(中),Wulu(右)
    哈哈哈!

    回覆刪除
  7. 威威的黑鼻影大一D~

    希望WULU情況穩定

    快D好番!!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    威威的黑鼻影大一D~

    希望WULU情況穩定

    快D好番!!


    我地成日話阿威照鏡個樣似小偷!哈哈!因為個黑影唔係左右對稱,照鏡個樣好唔同,好搞笑!
    我都唔知呀… 聽講都幾嚴重。唉…

    回覆刪除
  9. 唉... momo都病左... 不過普通病黎姐。
    希望你fd隻貓冇事喇。

    回覆刪除
  10. wingwing上午8:00

    我的朋友仔仔(西施)都病了, 得番半年呀,是朋友的媽媽留給她的遺物, 年紀大了就必經階段......
    希望佢地快D 好番就好了!

    回覆刪除
  11. 莎莉蛋糕上午8:00

    Wulu你要加油呀,你一定一定會好番架,加油~~

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    唉... momo都病左... 不過普通病黎姐。

    希望你fd隻貓冇事喇。


    係?!希望 momo 都快啲冇事啦!啲寵物病咗真係令主人好擔心。

    回覆刪除
  13. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    我的朋友仔仔(西施)都病了, 得番半年呀,是朋友的媽媽留給她的遺物, 年紀大了就必經階段......

    希望佢地快D 好番就好了!


    咁妳朋友咪好唔開心?不過真係冇辦法,養得寵物就要預咗。做主人嘅,只可以用心去錫佢地,令到佢地每日都過得咁開心!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    莎莉蛋糕 :

    Wulu你要加油呀,你一定一定會好番架,加油~~


    佢依家番咗屋企加油中。佢情況好過威威,起碼肯食野。雖然哩個病好麻煩,但只要可以喺番埋一齊就好啦!

    回覆刪除