2008年3月11日

高科技迴轉壽司

之前睇過雜誌,話太古城有間高科技迴轉壽司。咁近屋企,當然要試一試。
千両
地址 : 鰂魚涌太古城中心1期1樓142B鋪
電話 : 2967 5537
舖頭唔算好大,我估 60 個座位左右。裝修簡單得嚟都幾靚,暗黑木為主。賣嘅係「比較」高級嘅壽司。其中一個賣點就係呢條高科技迴轉帶。據稱(因為我見唔到),條帶可以分辨出碟壽司放咗係條帶上幾耐。如果超過一定時間,碟壽司就會被走。人客就唔會食到唔新鮮嘅壽司啦!好新奇呀!


而可以做到咁(如果唔係有鬼之外),都係因為隻碟。表面上除咗幾靚,好似冇乜特別。


其實特別在個碟底!


碟底(據稱)有粒精片(黑色嗰粒)。碟壽司出嘅時候會被記住時間。當行得一段時候,去到一個位置會被部掃描(我個位睇唔到)。如果發現碟壽司已經轉咗好耐,就會被轉返去俾師傅。當然,理論上係咁,有冇做到我唔知。而且時間定幾耐亦都冇人知。可惜我冇得親眼證實一下,但係帶上嘅壽司或刺身又真係幾新鮮喎。


但係去壽司店唔係食高科技。高科技只可以用嚟做泡沫,打 Cappuccino(爛gag…)。要壽司好食先得。而哩到啲質素又真係唔錯。值得一提嘅係吞拿魚腩壽司,好油好香好好味,入口即溶。雖然有小小筋,但睇埋價錢($45 兩件),絕對可以接受餘。之後想叫多件都已經賣晒。


迴轉帶後面三位師傅非常專業。少說話,多做事,唔會口水四圍飛。

唯一可惜係條迴轉帶嘅設計。雖然話係高科技,但就係因為咁,出壽司嘅位置基本上係固定咗,因為要被掃描。如果好似我地咁坐龍尾,好多時都冇好野食。去得食迴轉壽司,就當然唔想落單啦。想睇住師傅整,自己揀自己鐘意嘅嚟食。所以只好主動出擊,趁師傅未攞去放落條帶之前,叫佢手下留壽司喇。嘻…



~ Lindberg

50 則留言:

  1. 你成日週圍食...第日jayson想唔似你(條腰)都好難lu~

    哈!

    回覆刪除
  2. 我係cwb度食過千両..不過我都係喜歡食峰壽司多d啦...其實你有無發現佢地係元氣集團架..不過比起元氣佢地貴d

    回覆刪除
  3. 雖不吃生,不過我唔太愛去迥轉店!略縑不夠親切

    日本料理要吃好的當然要新鮮,而且仲要有人情味的.

    回覆刪除
  4. 我鐘意食吞拿魚壽司~~~
    係日本係好平常既野黎到香港就高科技...都係日本食壽司最抵最正~
    你...係唔係西灣河人黎架?

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    你成日週圍食...第日jayson想唔似你(條腰)都好難lu~

    哈!


    咁我食晒唔俾佢食咪得囉!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    我係cwb度食過千両..不過我都係喜歡食峰壽司多d啦...其實你有無發現佢地係元氣集團架..不過比起元氣佢地貴d


    我去過峰壽司一次咁多。太多人排隊啦。係呀,我都聽人話係貴版元氣。都好呀,大集團,入貨都平啲啦。

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    小勒 :

    雖不吃生,不過我唔太愛去迥轉店!略縑不夠親切

    日本料理要吃好的當然要新鮮,而且仲要有人情味的.


    其實耐唔耐去一次去唔錯。可以睇住啲美食行來行去。不過睇住啲野轉轉下就會好鬼眼瞓!Zzzzz.... 哈!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    koko :

    我鐘意食吞拿魚壽司~~~

    係日本係好平常既野黎到香港就高科技...都係日本食壽司最抵最正~

    你...係唔係西灣河人黎架?


    私は鰂魚涌人です!

    回覆刪除
  9. Lindberg :

    咁我食晒唔俾佢食咪得囉!
    你又多個名啦咁-

    變態爸b~~~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    Lindberg :

    咁我食晒唔俾佢食咪得囉!

    你又多個名啦咁-

    變態爸b~~~


    咁我都係唔想佢條腰好似我咁啫。咁都算變態?

    回覆刪除
  11. oral 搞掂!食碗面!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    sica :

    oral 搞掂!食碗面!


    叻女!下次請妳食麵呀吓!

    回覆刪除
  13. Lindberg : 咁我都係唔想佢條腰好似我咁啫。咁都算變態?
    人地d daddy同個仔爭玩具既啫~~但睇黎你第日仲會同jayson爭野食...囉~~~~

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    人地d daddy同個仔爭玩具既啫~~但睇黎你第日仲會同jayson爭野食...囉~~~~


    我大哥個大仔先誇張。俾佢老豆搞到勁識食,同佢食飯,真係有乜好野都留俾佢,我地就冇得食!好在佢發育緊,又多運動先唔會肥。

    回覆刪除
  15. Lindberg :

    我大哥個大仔先誇張。俾佢老豆搞到勁識食,同佢食飯,真係有乜好野都留俾佢,我地就冇得食!好在佢發育緊,又多運動先唔會肥。
    做父母係咁架啦...我奶奶煮到一台送, 但就自顧自ONLY食湯渣, 魚骨...

    我諗我唔會咁, 但都會留最好味最多肉果D比ANSON...

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    做父母係咁架啦...我奶奶煮到一台送, 但就自顧自ONLY食湯渣, 魚骨...

    我諗我唔會咁, 但都會留最好味最多肉果D比ANSON...


    咁妳老公會有乜食呀?白飯一碗?

    回覆刪除
  17. Lindberg :

    咁妳老公會有乜食呀?白飯一碗?
    佢?

    唔駛食架啦...

    佢對住anson就飽架啦~

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    佢?

    唔駛食架啦...

    佢對住anson就飽架啦~


    點解我望住蝦餃面,越望越肚餓嘅…

    回覆刪除
  19. Lindberg :

    點解我望住蝦餃面,越望越肚餓嘅…
    都係果句...

    你變態囉~~

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    都係果句...

    你變態囉~~


    星座書話呢,同一日生日嘅人都係差不多。呵呵呵呵…

    回覆刪除
  21. Lindberg :

    星座書話呢,同一日生日嘅人都係差不多。呵呵呵呵…
    咁你媽媽可能記錯左你唔係果日生日既...嘩卡卡卡卡卡卡

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    咁你媽媽可能記錯左你唔係果日生日既...嘩卡卡卡卡卡卡


    仲唔係!都話係一樣啦!

    回覆刪除
  23. Lindberg :

    仲唔係!都話係一樣啦!
    你邊年架?

    回覆刪除
  24. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    Lindberg :

    仲唔係!都話係一樣啦!

    你邊年架?


    冇理由同妳同年呱。我實細啲啦!哈哈哈哈…

    回覆刪除
  25. Lindberg :

    冇理由同妳同年呱。我實細啲啦!哈哈哈哈…
    無可能, 點都係我細d既...

    回覆刪除
  26. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    Lindberg :

    冇理由同妳同年呱。我實細啲啦!哈哈哈哈…

    無可能, 點都係我細d既...


    咁妳 16,我 17 囉!嘻…

    回覆刪除
  27. Lindberg :

    咁妳 16,我 17 囉!嘻…
    一定係啫~~~

    回覆刪除
  28. 難道是RFID 技術?Cool! 不過閣下說得對,固定了出口,可能有點不切實際,可能要改善一下:)

    回覆刪除
  29. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    Lindberg :

    咁妳 16,我 17 囉!嘻…

    一定係啫~~~


    我地真係唔知醜字點寫。哈哈哈!

    回覆刪除
  30. Jojit Au Yeung上午8:00

    嚴明 :

    難道是RFID 技術?Cool! 不過閣下說得對,固定了出口,可能有點不切實際,可能要改善一下:)


    好在條帶唔算太長。加上多人之後就越多野食。都算佢啦!

    回覆刪除
  31. Lindberg : 私は鰂魚涌人です!
    哦...

    回覆刪除
  32. Lindberg : 咁妳 16,我 17 囉!嘻…睇你2個唔似咁大...

    回覆刪除
  33. Lindberg : 我地真係唔知醜字點寫。哈哈哈!
    唔識計數姐...哇哈哈~~~

    回覆刪除
  34. Jojit Au Yeung上午8:00

    koko :

    Lindberg : 我地真係唔知醜字點寫。哈哈哈!

    唔識計數姐...哇哈哈~~~


    呵呵呵… 唔好笑我地啦!

    回覆刪除
  35. koko :

    Lindberg : 咁妳 16,我 17 囉!嘻…睇你2個唔似咁大...


    我d friend成日都係咁話我架啦, 慣左lu...呵呵!

    超低能,近攪笑!!

    嘩卡卡卡卡卡卡

    回覆刪除
  36. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    我d friend成日都係咁話我架啦, 慣左lu...呵呵!

    超低能,近攪笑!!

    嘩卡卡卡卡卡卡


    大家咁話!嘩卡卡卡卡卡卡…

    回覆刪除
  37. Lindberg :呵呵呵… 唔好笑我地啦!
    好難唔笑你地架喎, 你地咁後生, 哇哈哈~~~~

    回覆刪除
  38. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    好難唔笑你地架喎, 你地咁後生, 哇哈哈~~~~


    唔抵得嗎?嘻…

    回覆刪除
  39. wingwing上午8:00

    可能遲d 有埋機械化可以不用手拿筷子, 有機械人餵埋添 ,嘻嘻嘻!

    回覆刪除
  40. Lindberg : 唔抵得嗎?嘻…
    真係幾唔抵得架, 哇哈哈~~~~

    回覆刪除
  41. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    可能遲d 有埋機械化可以不用手拿筷子, 有機械人餵埋添 ,嘻嘻嘻!


    殘廢餐?!咁又唔洗呀!哈哈哈…

    回覆刪除
  42. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    真係幾唔抵得架, 哇哈哈~~~~


    咁妳咪學我地一樣咁低能囉!呵呵呵呵呵…

    回覆刪除
  43. 夢中人上午8:00

    Thanks for sharing...

    回覆刪除
  44. Jojit Au Yeung上午8:00

    夢中人 :

    Thanks for sharing...


    You're welcome!

    回覆刪除
  45. 你好 我是台灣的學生

    目前在作RFID在迴轉壽司的專題研究

    剛好看到您這篇

    可以方便給我這家店的網址

    另外你還有關於RFID的資訊嗎

    如方便可順提供.
    我附上我的MSN信箱
    謝謝

    回覆刪除
  46. Jojit Au Yeung上午8:00

    公爵 :

    你好 我是台灣的學生

    目前在作RFID在迴轉壽司的專題研究

    剛好看到您這篇

    可以方便給我這家店的網址

    另外你還有關於RFID的資訊嗎

    如方便可順提供.

    我附上我的MSN信箱

    謝謝


    公爵,其實你留嘅電郵信箱,我係睇唔到㗎!
    中文網址我搵唔到。日本就有個:
    http://www.genkisushi.co.jp/senryo/index.php

    回覆刪除
  47. kingkid上午8:00

    Interesting and great class Japanese sushi restaurant.

    回覆刪除
  48. Jojit Au Yeung上午8:00



    Yes, the food is really not bad.

    回覆刪除
  49. 在網上查詢科技相關的blog,完全沒想到會出現這篇文章!

    回覆刪除
  50. Jojit Au Yeung上午8:00



    好神奇呢…?哈!

    回覆刪除