2008年3月27日

澳洲牛奶公司雙打

早前去咗兩次澳洲牛奶公司。第一次自己嚟,第二次帶 Jayson 媽嚟。兩次都行錯路,第一次仲好鬼驚,有神奇的風吹我左耳…


事原我記錯地方,自己一個人行咗去佐敦道嘅另一邊。行行下發覺得有啲唔對路,點解咁多五顏六色嘅光管嘅… 心知不妙。行到街角,見到有好幾個年輕男人企喺到,斯斯文文,好似等緊人咁。當我行過其中一個嘅身邊嘅時候,突然佢伸個頭過嚟,靠近我左耳講咗一句幾乎聽唔到嘅野。哩陣神奇的風,令到我左半身麻痹,短暫失去知覺。回過神之後,先理解到佢講乜。佢係問:「要唔要姐姐仔…」豈有此理!一睇就知我正直不柯啦,你當我係乜人呀?我當然冇理佢,雞咁腳就走咗…

(話自己正直不柯,自己都差啲唔係好信。呵呵呵呵…)

第二次同 Jayson 媽一齊又行錯路。不過冇行到去上一次條「光管街」,去咗另一個地方。好明顯我係一個路痴…

Jayson 媽終於見識過何謂「終極速度」。因為佢第一次去,所以諗咗一陣食乜。而整餐所需嘅時間,同佢諗食乜嘅時間差不多。死未!

試過炒蛋同煎蛋,我都係鐘意食煎香咗嘅雞蛋多啲。而牛肉通粉好食過叉燒意粉。茶走就一流啦。不過近排個胃又開始痛,有排都冇得飲茶啡喔…





~ Lindberg

P.S. 今日 Fred 哥俾咗條 YouTube 片我睇。勁搞笑。喺 Food Court 入表突然間有歌舞表演!



22 則留言:

  1. 唔... 咪唔係好似tv咁係d女人企係街到問既咩, 原來有男人問... 都幾好笑喎, "先生, 要唔要姐姐仔丫?" 哈哈~~~ 好似拍戲咁。
    你個人都幾為食喎。

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    唔... 咪唔係好似tv咁係d女人企係街到問既咩, 原來有男人問... 都幾好笑喎, "先生, 要唔要姐姐仔丫?" 哈哈~~~ 好似拍戲咁。

    你個人都幾為食喎。


    真係好鬼痹呀… 諗起都驚!
    為食?算係咁啦。鬼叫自己都係做呢行咩!嘻…

    回覆刪除
  3. I've never had that kind of "interesting" experience, as some people told me I look like a cop ;-)

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Fred :

    I've never had that kind of "interesting" experience, as some people told me I look like a cop ;-)


    你似差人?!冇野呀嘛…

    回覆刪除
  5. Lindberg :真係好鬼痹呀… 諗起都驚!

    為食?算係咁啦。鬼叫自己都係做呢行咩!嘻…
    哦, 你做食品架...?

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    哦, 你做食品架...?


    我開餐廳㗎!

    回覆刪除
  7. 係咪因為你係香港島人所以先會行錯呢?(因為如果我出香港島都會即變路痴~~)

    回覆刪除
  8. mug 真係咁好食咩, 我由細食到大(以前未打通2個舖ga)都覺得係得個趕頭趕命...

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    係咪因為你係香港島人所以先會行錯呢?(因為如果我出香港島都會即變路痴~~)


    妳都可以咁講嘅… 我未致於喺自己屋企都行錯路。起碼我唔會當廁所係睡房呀…

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    wanda :

    mug 真係咁好食咩, 我由細食到大(以前未打通2個舖ga)都覺得係得個趕頭趕命...


    都幾得意呀。耐唔耐食一次都幾好呀!

    回覆刪除
  11. wingwing上午8:00

    哈! 我上次行過唔知邊條街, D 男人眼望望我, 原來我個路癡行入了好多顏色光管地方, 嚇死我, 走都走唔切!
    你係男人都好D 呀, 始終WINGWING 係女性嘛 !

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    哈! 我上次行過唔知邊條街, D 男人眼望望我, 原來我個路癡行入了好多顏色光管地方, 嚇死我, 走都走唔切!

    你係男人都好D 呀, 始終WINGWING 係女性嘛 !


    咁真係小心啲行好喎!

    回覆刪除
  13. 咳咳...原來你係正直不阿的人...失敬,失敬!

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Todd :

    咳咳...原來你係正直不阿的人...失敬,失敬!


    咳咳… 大家咁話啦… 失敬,失敬!

    回覆刪除
  15. Lindberg :

    Todd :咳咳...原來你係正直不阿的人...失敬,失敬!
    咳咳… 大家咁話啦… 失敬,失敬!
    蛙哈哈! 令蛙想起一件事.....眼瞓都出文先!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    井蛙 :

    蛙哈哈! 令蛙想起一件事.....眼瞓都出文先!


    又關我地事?!

    回覆刪除
  17. Lindberg :

    我開餐廳㗎!
    哦~ 老世黎架!? 咁你都好勁!

    回覆刪除
  18. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    哦~ 老世黎架!? 咁你都好勁!


    「開」係一個動詞。意思係我用人啲錢去開餐廳。勁過鬼!哈哈哈!

    回覆刪除
  19. 我都好喜歡去這間店食炒蛋架...不過係果度食都幾有壓力..食得慢都覺得唔好意思.

    回覆刪除
  20. Jojit Au Yeung上午8:00

    JO :

    我都好喜歡去這間店食炒蛋架...不過係果度食都幾有壓力..食得慢都覺得唔好意思.


    都真係有壓力㗎。不過我又唔見佢態度惡劣,慢慢食都唔會俾人鬧呱。

    回覆刪除
  21. Lindberg :「開」係一個動詞。意思係我用人啲錢去開餐廳。勁過鬼!哈哈哈!
    唔係好明, 即係...仲勁!  哇哈哈~~~

    回覆刪除
  22. Jojit Au Yeung上午8:00

    Koko :

    唔係好明, 即係...仲勁! 哇哈哈~~~


    傻㗎?!哈哈哈!

    回覆刪除