2008年1月1日

新年快樂及 2008 年目標大計

首先祝大家新年快樂,新一年,萬事如意,身體健康!

睇完舊年嘅(失敗)成績之後,計劃新一年嘅目標,當然要加倍謹慎啦。

2008 年目標大計:
1) 其實今年主要得一個大計,就係照顧屋企,湊好 Jayson。睇住 Jayson 日日變,真係唔想錯過任何一刻。

2) 今年仲希望搵到一間大啲嘅屋,依家屋企實在冇乜地方俾 Jayson 遲啲走來走去。

3) 除此之外,喺公司真係要做啲野。唔係就成全唔到以上 1) 同 2)。

4) 跟 Ardy 亦都有個發財大計。既係興趣亦可搵錢。但首先,我地要計劃去計劃下呢個計劃… 即係仲要具體研究一下。不過理論上係非常可行,只係睇我地可唔可以唔偷懶。而最衰我地冇乜設計天份,否則會行得快好多。

今次呢幾個目標應該問題囉呱… 嘻…

而願望方面,當然係希望 Jayson 聽教聽話,健健康康啦。 除此之外,有部 24" iMac 就好啦。仲有!好兄弟今年會學我做爸爸。呢種明知山有虎,偏向虎山行嘅精神,絕對值得我萬二分嘅敬佩!希望佢都會生番個健健康康,肥肥白白嘅 BB。到時 Jayson 就有伴啦!

HAPPY NEW YEAR!!!



~ Lindberg

7 則留言:

  1. HAPPY NEW YEAR!!!

    祝你們一家三口新的一年有更幸福愉快的生活。^^

    回覆刪除
  2. 不,是四口。^^

    回覆刪除
  3. siuwingwing上午8:00

    Happy New  Year !

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    可梨 :

    不,是四口。^^


    係五口呀!仲有威威同妹妹呢。哈!多謝晒!大家咁話!

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    siuwingwing :

    Happy New Year !


    Happy New Year to you too!

    回覆刪除
  6. Ga Yau! And Happy New Year to you and your family!!! ;)

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    Ardy :

    Ga Yau! And Happy New Year to you and your family!!! ;)


    冇錯!我地一定得嘅!

    回覆刪除