2008年1月17日

整齊的寫字枱

自從公司部 PC 壞咗之後,我好似都冇乜意識買過部。見自己部 macbook 都唔算用得多,就索性放喺公司用。不過部電腦就咁放喺枱面,搞到張枱好亂。有見及此,前日走去買咗個架,執好張枱。係唔係好整齊呢?(好彩影唔到右邊…)


(電腦雖然換咗,桌面壁紙依然係 Quist。嘻…)

因為部 macbook 行 Core Duo 嘅關系,所以好鬼熱。尤其是我會行 Parallels,喺個 Mac OS 入面行 Windows 2000 用公司啲軟件,因此部機好需要適當嘅散熱,所以我用咗 $238(公司錢)買咗個散熱器(白色電腦下面舊黑色野)。依家好好多!


除此之外,個鍵盤都係新嘅。原先想是但用個 PC 嘅鍵盤,不過成日㩒錯掣(借口),所以買咗個 mac 嘅鍵盤(又係昆公司錢)。同以前嘅 mac 鍵盤好唔同,分佈似我部 macbook,而且好薄好薄。真係做野都醒神啲呀!

見到個架上面有幾隻碟,其實都有啲來歷。早前上 amazon.co.jp 搵野,原本以為佢地唔送國外,但係唔知幾時開始,邊到都送!於是我就膽粗粗試下買幾件好想買嘅野。落單之後,大約一個星期就送到!(運費勁貴!四樣野要大約二百蚊港紙!)


包裝大致上同美國 Amazon 一樣。不過多咗幾份宣傳單張。


今次試買咗四樣野。一本 YUI 嘅結他譜、兩隻 Lindberg 嘅 CD、同埋一隻中島美嘉嘅高清(Bluray)演唱會。


結他譜係幫 Jayson 買定(-___-!!)。而兩隻 CD 係我以前買漏嘅。當時買 Lindberg 嘅大碟買到第九輯,因為見歌路有啲轉變,而且最重要係我冇錢買,所以之後嗰啲就冇買到。依家時不時都想蓄齊一套。今次呢兩隻係最後兩個專輯,仲差中間四隻!中島美嘉嘅高清(Bluray)演唱會係買嚟試機用,如果我有部 PS3。但因為申請無限擱置,只好(暫時)成為陳列品。哈!



~ Lindberg

4 則留言:

  1. If you want to try your blu-ray you are welcome to pay me and use my PS3 at my place.. :P hehe

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    Ardy :

    If you want to try your blu-ray you are welcome to pay me and use my PS3 at my place.. :P hehe


    好「兄弟」!

    回覆刪除
  3. wingwing上午8:00

    吓 ! 公司比喎做咩唔買呀 !

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    吓 ! 公司比喎做咩唔買呀 !


    年尾冇乜錢。遲啲再算啦。

    回覆刪除