2008年1月20日

一天一天長大

現在為 Jayson 洗澡,大部份時間都是婆婆代勞。雖然很想跟熙爸一樣,每天為兒子洗白白,促進親子關系。奈何放工後,晚上即使有暖爐,氣溫都是比較寒冷,所以便把這個重任留給婆婆。每當放假,我便必定親自主理。而可能因為可次都相隔一星期的關系,我發現每次為 Jayson 洗澡,他都「大件」了很多。

記得剛出世時,每天都是我為他洗澡。Jayson 的個子很細小,全身無力,不太喜歡浸在水中。洗背脊會把他反轉面向水。他比較喜歡這個「泳姿」。有點像隻小青蛙。



一至兩個月大時已壯大不少,而且不再怕水,開始喜歡洗白白。但想把他反轉洗背脊會有點難度。因為頭仔大,頸還沒有力的原因,試過好幾次把他的頭浸落水。之後,口中還會吹出泡泡…


可能婆婆常常跟他說話的關系,Jayson 很喜歡聽人跟他說話。或許應該是說,如果你不跟他說話,他就會扭計。

「先生,我係您今日嘅服務員。水溫啱唔啱呀,先生?先生,要唔要聽歌呀?先生,你皮膚好靚喎。用開邊隻護膚品呀?」

現在兩個半月有多。那天跟他洗澡,見他突然肉肉了很多。想把他反轉已經不可以了。唯有聽婆婆話,把 Jayson 坐起來洗背脊。



幸好只是肉肉,不是太多肥肉。但下巴確實不見了。唉…



~ Lindberg

16 則留言:

  1. If Jayson were a Super Hero I would call him...
    節瓜俠

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    Ardy :

    If Jayson were a Super Hero I would call him...

    節瓜俠


    死啦你!And what is his super ability?

    回覆刪除
  3. 櫻杏子上午8:00

    @@...好似仲好肉地過我4個月的茄茄!有冇磅過幾重?
    係咪仲食緊媽媽奶?
    節瓜俠…真係KIT一聲笑左出黎!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    @@...好似仲好肉地過我4個月的茄茄!有冇磅過幾重?

    係咪仲食緊媽媽奶?

    節瓜俠…真係KIT一聲笑左出黎!


    今朝自己磅過。有 14 磅!茄茄呢?
    呢幾日都唔知係唔係笑得佢多,唔多食奶奶呀!唉… 今日又不停扎醒,好陰功仔咁。都唔知做乜…
    依家都唔係好餵得到人奶。一日餵到兩個半餐左右。Jayson 媽話餵得幾多得幾多囉。

    回覆刪除
  5. 節瓜俠///我笑到肚痛...望住jayson個肥o都o都既樣~真係好可愛~

    叫節瓜俠side左...

    應該比個更可愛既名佢...

    heee
    14磅好犀利呀!!!

    不過唔緊要~bb 肥o都o都先可愛健康架嘛~~

    唔肥就唔好玩架喇~~

    或者你可以比佢爬多d做下運動XD

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Cloris :

    節瓜俠///我笑到肚痛...望住jayson個肥o都o都既樣~真係好可愛~

    叫節瓜俠side左...

    應該比個更可愛既名佢...

    heee

    14磅好犀利呀!!!

    不過唔緊要~bb 肥o都o都先可愛健康架嘛~~

    唔肥就唔好玩架喇~~

    或者你可以比佢爬多d做下運動XD


    嗱!唔好再笑人啦。一陣佢唔食野,我俾人鬧死呀!妳快啲去諗個可愛啲嘅名嚟呀!
    Jayson 有排都未識爬啦。希望佢健健康康就好啦。

    回覆刪除
  7. 好瘦呀!好瘦呀!

    嘩!14磅好犀利呀!

    同BB冲涼係好好玩架﹐遲D暖翻就翻屋企冲啦﹐翻工幾累都唔記得晒o架!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙媽 :

    好瘦呀!好瘦呀!

    嘩!14磅好犀利呀!

    同BB冲涼係好好玩架﹐遲D暖翻就翻屋企冲啦﹐翻工幾累都唔記得晒o架!


    老實講都唔算好肥。係冇咗個下巴囉。哈!

    回覆刪除
  9. 跟孩子洗澡是一項偉大的親子工程,由BB時替她洗,到可以坐就一起洗,我一直將這樣維持到我女兒入小學才沒有跟她一起洗澡。enjoy!

    回覆刪除
  10. Small Water上午8:00

    Jayson 好像年畫娃娃. 好像給條大魚佢抱住和照張相.哈哈!

    回覆刪除
  11. Jojit Au Yeung上午8:00

    Bee :

    跟孩子洗澡是一項偉大的親子工程,由BB時替她洗,到可以坐就一起洗,我一直將這樣維持到我女兒入小學才沒有跟她一起洗澡。enjoy!


    同佢玩下玩下真係好開心㗎。

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Small Water :

    Jayson 好像年畫娃娃. 好像給條大魚佢抱住和照張相.哈哈!


    講落又有啲似喎… 哈哈哈!

    回覆刪除
  13. wingwing上午8:00

    好多肉呀 !我星期五去飲都見到一個肥嘟嘟呀 !明天post 比你地睇呀 !

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    好多肉呀 !我星期五去飲都見到一個肥嘟嘟呀 !明天post 比你地睇呀 !


    咁冇著衫實多肉啦。哈!

    回覆刪除
  15. 櫻杏子上午8:00

    Lindberg :

    今朝自己磅過。有 14 磅!茄茄呢?

    呢幾日都唔知係唔係笑得佢多,唔多食奶奶呀!唉… 今日又不停扎醒,好陰功仔咁。都唔知做乜…

    依家都唔係好餵得到人奶。一日餵到兩個半餐左右。Jayson 媽話餵得幾多得幾多囉。
    我屋企冇磅,聽日去健康院做發展時磅下先。佢兩個月時有12磅,唔知而家有幾重呢?
    小朋友成日扎醒,我茄茄都會,嫲嫲話可能係太熱或者太凍。呢輪d氣溫忽冷忽熱,著多件衫又出汗,著少件又怕凍親,所以要留意下。夜晚訓覺怕冷親唔敢著少d衫蓋少d被的話,就試下俾佢露隻腳仔係被仔外面,佢會冇咁熱,就算半夜凍左都只係凍親隻腳仔,唔怕冷親心口仔。
    餵得幾多得幾多都好,努加呀!不過話時話,我都未得閒搵許姑娘…=.=""

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    我屋企冇磅,聽日去健康院做發展時磅下先。佢兩個月時有12磅,唔知而家有幾重呢?

    小朋友成日扎醒,我茄茄都會,嫲嫲話可能係太熱或者太凍。呢輪d氣溫忽冷忽熱,著多件衫又出汗,著少件又怕凍親,所以要留意下。夜晚訓覺怕冷親唔敢著少d衫蓋少d被的話,就試下俾佢露隻腳仔係被仔外面,佢會冇咁熱,就算半夜凍左都只係凍親隻腳仔,唔怕冷親心口仔。

    餵得幾多得幾多都好,努加呀!不過話時話,我都未得閒搵許姑娘…=.=""
    其實我都唔係好準確去磅咋。自己上磅睇一睇,然後抱住佢再磅一磅。不過都有著住衫。我估出入半磅左右啦。
    我都覺得同溫度有關。好難搞呀!不過尋晚都幾乖(touch wood)。
    後尾都叫咗許姑娘上多一次嚟。不過都係咁上下啦。如果要有,我睇真係要勤力好多先得呀!

    回覆刪除