2008年1月31日

iPod Baby

前幾天買了一部新 iPod,iPod Baby。這部 iPod 跟我以前擁有的 iPod 很不同。不能下載歌曲,不能任意選擇歌曲,聲音不能自由調節。明明有個 iPod 傳統的 dial,但就是怎麼按都沒有作用。其實功能上只有一個…

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


就是讓大家笑一笑。哈!

iPod Baby,喊聲不能跳下一首成為笑聲,大細聲不能控制,不能暫停,更不能隨時進入浸睡模式(Sleep Mode),而且耗電量驚人,每日要充電 5 次,每次 5 安士機械維單A。但具備特快下載速度,並有智能系統,往往做出你意想不到的事。



我覺得設計這些童裝的人非常之惡毒。當我們在那間「雞仔鴨仔」童裝看到這件衫時,Jayson 媽立即跟我說:

「你實買啦(你個低能爸爸)。」括弧中的字,乃是我從她眼神中看出。

於是乎銀包就不見了三百大元。嬰兒的兒服很快不稱身,三百元一件衣服不知可以穿得幾多次。但見它這麼「可愛」,又真的忍不住把它買下來。唉…



~ Lindberg

12 則留言:

  1. 哈哈 佢個樣俾你篤到呆左, 佢心稔:唔係以為禁我左收聲(STOP/PAUSE)或者喊聲會Fast forward呀? NOWAY!

    回覆刪除
  2. wingwing上午8:00

    BB 衫真係唔平啊, 不過真係好得意,比我一定買比朋友啊!

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    sica :

    哈哈 佢個樣俾你篤到呆左, 佢心稔:唔係以為禁我左收聲(STOP/PAUSE)或者喊聲會Fast forward呀? NOWAY!


    唔得嘅咩?買錯野添!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    BB 衫真係唔平啊, 不過真係好得意,比我一定買比朋友啊!


    一件半件冇所謂啦!

    回覆刪除
  5. 不稱身不用怕﹐留翻比Jayson細佬/細妹o羅!哈哈!

    回覆刪除
  6. Small Water上午8:00

    哈哈! Jayson 大個後, 有你們玩BB的證據.^_^

    回覆刪除
  7. 櫻杏子上午8:00

    點得黎可以咁「絕」geh @@
    超酷!I like it!可惜牛生唔玩呢d high tech嘢,實唔俾我買…

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙媽 :

    不稱身不用怕﹐留翻比Jayson細佬/細妹o羅!哈哈!


    或者熙熙細路都得!

    回覆刪除
  9. Jojit Au Yeung上午8:00

    Small Water :

    哈哈! Jayson 大個後, 有你們玩BB的證據.^_^


    玩下先開心㗎嘛!嘻…

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    點得黎可以咁「絕」geh @@

    超酷!I like it!可惜牛生唔玩呢d high tech嘢,實唔俾我買…


    可惜可惜…我仲以為妳用 wordpress 起個 blog,牛生都係高科技人添。嘻… 不過真係唔知著得幾多次!

    回覆刪除
  11. 哈哈哈~

    我還以為真的有新產品啊~

    原來係Jayson~

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    哈哈哈~

    我還以為真的有新產品啊~

    原來係Jayson~


    係呀,係我搵咗你地笨。哈哈哈!

    回覆刪除