2008年1月30日

口水堅

Jayson 近排開始流口水。起初用紗巾還可以,現在越流越多,所以今天開始跟他戴口水堅。


據聞以前我也流很多口水(雖然現在見到漂亮的女孩還會),Jayson 嫲要幫我戴上兩條(或以上)的口水堅,才可以擋得住「洪水」的沖擊。失禮失禮…



~ Lindberg

4 則留言:

  1. 櫻杏子上午8:00

    記得用d 質地好d的口水肩,唔係會整損Jayson個下巴仔!
    我茄茄都係勁流口水,口水肩都頂唔住,唯有用番紗巾,換密d,好彩屋企有成2、30條紗巾…

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    記得用d 質地好d的口水肩,唔係會整損Jayson個下巴仔!

    我茄茄都係勁流口水,口水肩都頂唔住,唯有用番紗巾,換密d,好彩屋企有成2、30條紗巾…


    咁我又冇諗過啲口水堅好唔好喎,都係人地迷嘅。等我今晚睇下先。多謝提點!
    紗巾妳就唔夠我勁啦。我地有超過 40 條!哈哈哈!

    回覆刪除
  3. wingwing上午8:00

    唔知jayson 見到wingwing姐姐會唔會不停流口水呢 ??? 呵呵呵 !

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    唔知jayson 見到wingwing姐姐會唔會不停流口水呢 ??? 呵呵呵 !


    妳又唔食得,佢點會對妳流口水呀?哈!

    回覆刪除