2008年1月12日

偷懶澳門兩天之旅

因為 Jayson 媽下星期開始要返番工,所以特別向婆婆請兩日假。請假嘅意思就係放 Jayson 係婆婆到過一晚,而我地兩個就「過大海」,去飲飲食食同埋休息一下。當然我都喺公司請兩日假,因為唔想撞正周末鬼死咁多人。

但係都唔知係唔係我地偷懶嘅關系,尋日回程波折重重,個天好似懲罰我地一樣。不過好彩有驚無險。


之前其實一早已經應承咗 Jayson 媽過去澳門同佢一齊做個 Spa。講起做 Spa,第一時間就諗起我最鐘意嘅東方文華,因為佢地有個靚靚嘅 Spa & Resort。除此之外,我好鐘意好鐘意佢張床同個枕頭。雖然我係乜野環境下都瞓得著嘅人,不過喺呢到瞓,仲舒服過喺自己屋企。可以真係話「戀上你的床」。


今次喺東方文華,服務真係一流。唔知同近期行業之間嘅競爭有冇關系。今次我地都有些少特別要求,佢地都一一做到。我覺得非常之滿意同感激。

而對於東方文華嘅「偏愛」,係由以前做過嘅一份功課起。講到東方文華喺形象、包裝、推廣等各方面,落咗嘅功夫。所以好鐘意佢俾我嘅感覺,而且個 Spa 又真係做得唔錯。我今次做完之後好舒服。Jayson 媽就感覺都還可以,不過好似仲差一啲啲。可能佢真係太攰啦。

今次嚟嘅目的係做頭先講嘅 Spa,其次係以休息為主,俾 Jayson 媽喺冇壓力下可以休息一下,所以都唔會趕去食呢到、睇嗰到。食方面,去咗間舊式茶樓飲咗個茶,食咗兩餐自助餐(冇錯,又係自助餐!唔知邊個先幾日先話打死都唔會再食自助餐…),食椒鹽田雞同水蟹粥,仲有一餐冇預計嘅晚飯。

觀光方面,去咗游覽威尼斯…人。我覺得入咗去,真係同去咗有「水都」之稱嘅威尼斯冇乜分別。唯一嘅分別就係有冷氣同埋《東方紅》。



除此之外,內外每一處都令人嘆為觀止。厲害厲害…




不過我發現啲貢多拉船,原來唔係好似意大利嘅靠人力推動。呢到係靠馬達,然後用腳去控制向前向後。雖然如此,每位船夫都能歌善舞,令四周增添唔少氣氛。


見到個聖馬可廣場真係無話可說。最多都係一句:「洗唔洗呀?!」


今次嚟澳門,我發現基本上係唔洗坐乜野公共交通工具。喺碼頭去每間大型賭場,都有佢地自己嘅穿梭巴士服務。呢個一早都知啦。但又例如喺東方文華想去威尼斯人,只要行過兩步到金沙,就有穿梭巴士坐。非常方便。見坐咗咁多免費巴士,又影咗佢咁多相,於是入咗威尼斯人個賭場進貢咗少少。嘻…


原本坐六點鐘船返香港。點知去到碼頭,先話太大霧開唔到船。原來除咗打風,大霧都返唔到香港。唉… 負責人叫我地去「玩下」先。張飛聽日十二點前都用得。我見有啲人改走陸路,經珠海返香港。話晒都唔知要等幾耐。而我地都冇回鄉証,所以都唔去得邊。於是我地就打電話返屋企報告情況,然後四圍搵野食。由於無準備,最後都係是是但但食一餐,再去睇下情況點。

食飽飯返到碼頭,見啲霧散咗唔少,而所有賣船飛嘅櫃位都關晒,唔再賣今晚嘅船飛,以便疏導之前滯留嘅人。我地都叫做好好彩,一去到就剛剛開始俾人入去等船。原本應該係等九點鐘嘅船,不過過晒鐘都未放人落船。原來之前已經開咗一架,仲要同一架香港嚟澳門嘅船撞埋一齊!好彩我地冇早到,上咗嗰班船。見架船開返嚟碼頭,船頭爛咗啲,而且都有唔少人受咗傷。

等到十一點,終於有船開。一上到船,出奇地已經有好多人坐喺到。原來佢地就係坐之前嗰班船嘅人。我隔離兩個都話撞得幾應,見有人食食下碗麵,就成碗麵飛埋塊面嚟!之後落船,我仲見有啲嬸嬸行到跛下跛下。

滯留澳門五小時,終於開船返香港。不過開船時嘅心情都好矛盾。其實天氣仲係好差,越來越大霧。但係又好想返屋企。雖然已經講明叫 Jayson 留多喺婆婆到一晚,但係屋企仲有一對仔女。食物同廁所頂多可以用到今晚。所以一定要返屋企。上天庇佑,架船慢慢行,行咗個半鐘有多,終於安全返港。


~ Lindberg

P.S. 返到屋企,七國咁亂。兩隻野餓到連薑餅人都唔放過。超級冇陰功!阿威阿妹,阿爸阿媽都唔想㗎!



P.P.S. 雖然舊年因為要陪媽媽去玩嘅關系,都嚟過好多次澳門。不過每次嚟都覺得好唔同。亦都成日令我反思,以後嘅香港同澳門會變成點呢?

10 則留言:

  1. wingwing上午8:00

    好好彩呀 ! 死啦 ! 我朋友做這間添, 唔知當晚係唔係船上呢 ???

    問吓先 !

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    好好彩呀 ! 死啦 ! 我朋友做這間添, 唔知當晚係唔係船上呢 ???

    問吓先 !


    希望妳朋友冇啦。

    回覆刪除
  3. Touch Wood,好彩冇事咋!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Todd :

    Touch Wood,好彩冇事咋!


    係啦。諗落都幾驚。一碗熱杯麵飛埋嚟都唔知點算!大吉利是如果變成 Titanic,就真係冇眼睇啦!

    回覆刪除
  5. 上天保佑你地touchwood唔係搭之前果班船﹐唔係Jayson仔就慘喇!

    你地又會捨得留低BB嘅?我就唔捨得喇﹐去邊都要帶埋BB去。

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙媽 :

    上天保佑你地touchwood唔係搭之前果班船﹐唔係Jayson仔就慘喇!

    你地又會捨得留低BB嘅?我就唔捨得喇﹐去邊都要帶埋BB去。


    捨得就實唔捨得㗎啦。不過大人都要休息下㗎嘛。如果唔係,邊到有精神去照顧個仔呢?

    回覆刪除
  7. 你都幾中意去澳門架BOR...

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    你都幾中意去澳門架BOR...


    近呀嘛。而且啲地方同香港好唔同。
    P.S. 我唔係去賭錢㗎!

    回覆刪除
  9. Lindberg :

    近呀嘛。而且啲地方同香港好唔同。

    P.S. 我唔係去賭錢㗎!
    梗係啦..

    唔怕比阿嫂扭耳仔咩...

    哈哈~~~

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    梗係啦..

    唔怕比阿嫂扭耳仔咩...

    哈哈~~~


    大家一齊去,點會扭呀?哈!

    回覆刪除