2008年1月25日

不盡責的爸爸

尋日整個晏晝都坐立不安。一放工立即飛返屋企。一開門,就見阿威碗飯冇郁過。阿威,您仲乜又唔食飯呀?

同威媽傾過之後,見佢鼻仔有少少鼻水,可能聞唔到「飯香」,而冇晒胃口。雖然阿威唔鐘意出街,而且天氣又突然咁凍,但係都係決定帶佢俾醫生睇一睇先安心。

「3.2 kg… 之前有成 4.6 kg。嘩!乜你瘦咗咁多嘅?失戀呀?」靚靚護士姑娘問。

「冇失戀呀。失寵囉…」我答。

足足瘦咗三磅有多。個心好痛。

醫生話病徵唔多,最主要問題係唔知點解瘦咗咁多。可能因為瘦得太犀利,抵抗力差咗,先會染上傷風感冒。其實我地都係呢兩日先見佢冇乜食飯。之前我都仲鬧梗佢偷食埋阿妹啲野。最大可能就係多咗個細佬,全家人嘅主意力都去晒細佬到,而冷落咗阿威,所以唔開心,慢慢瘦落嚟。諗返起,都好耐冇抱過阿威啦。阿威同阿妹唔同,阿妹好黐人,有理冇理都逼你抱佢,俾個屁股你聞。到尋日發現阿威冇食野,一抱起佢,竟然仲輕過阿妹!

醫生叫我繼續觀察佢。如果仲係唔食野,安全啲就做啲檢查。驚就驚在係內臟有事,到時最好就抽下血,驗下尿。

醫生,你唔好嚇我啦。

…好辛苦咁忍住,忍住唔好俾啲眼淚流出嚟。

諗起 Lucky,當時我係一個不盡責嘅哥哥。冇乜養貓常識,佢鐘意食乜就俾乜佢食,搞到之後個腎有事,最後離開咗我。所以我依家更加唔想做一個不盡責的爸爸。

我好驚佢會有糖尿病或腎病之類。唉…

醫生開咗一啲抗生素,同埋開胃藥俾阿威。食完藥兩個鐘之後就嘔嘔。嘔啲黃膽水出嚟。只係見佢飲水,但就冇食飯。好彩唔算飲得太多,去廁所亦唔覺特別多次。仲見佢有少少大便去。希望只係因為情緒問題啦。今晚要買啲阿威鐘意食嘅野,早啲返屋企陪下佢。而 Jayson 就由得婆婆同媽媽湊住先啦。






~ Lindberg


P.S. 個護士姑娘(唔係之前靚靚嗰個),開錯隻收鼻水藥俾阿威,應該係開胃藥先啱。好彩我記得醫生話會有隻開胃藥,唔係就又有醫療失誤啦!唉…

12 則留言:

  1. wingwing上午8:00

    希望阿威快d 好番啦 ! 你要錫多d 佢呀 !

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    希望阿威快d 好番啦 ! 你要錫多d 佢呀 !


    我好驚呀。希望冇事啦…

    回覆刪除
  3. 公關Patsy上午8:00

    阿威~

    你真係好瘦bor~

    你要快d好番啊!!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    阿威~

    你真係好瘦bor~

    你要快d好番啊!!


    一陣再帶佢睇醫生。好似個口生咗粒飛滋。不過飛滋好似唔係好野。唉…

    回覆刪除
  5. 阿威好可憐啊!如果驗清楚唔係因為身體問題﹐因為失寵唔開心呢﹐就抱佢多Do羅﹐當係BB咁抱啦。輕咗咁多係一個警號呀!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙媽 :

    阿威好可憐啊!如果驗清楚唔係因為身體問題﹐因為失寵唔開心呢﹐就抱佢多Do羅﹐當係BB咁抱啦。輕咗咁多係一個警號呀!


    ..........

    回覆刪除
  7. 發生乜事呀?你唔好嚇我呀!見你個最新網誌我就好驚:S

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙媽 :

    發生乜事呀?你唔好嚇我呀!見你個最新網誌我就好驚:S


    佢入咗醫院呀… :(

    回覆刪除
  9. 櫻杏子上午8:00

    我也會為阿威打氣的,加油!爸爸媽媽細妹細佬等你回家吃團年飯啊!

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    我也會為阿威打氣的,加油!爸爸媽媽細妹細佬等你回家吃團年飯啊!


    呢個係我依家最大最大嘅願望…

    回覆刪除
  11. 無事嘅!一定無事嘅!

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    熙媽 :

    無事嘅!一定無事嘅!


    嗯…

    回覆刪除