2008年1月16日

5 個人的 Macworld Expo

尋晚,期待已久嘅 Macworld Expo 終於揭幕。香港時間零辰一點係 Steve Jobs 嘅簡報。原本都冇諗住睇,但係餵完個仔食奶都已經一點有三。行到電腦面前,不禁大叫一聲救命!因為發現幾位朋友都仲未瞓。擔定櫈仔等開 show。可能佢地見我冇離線嘅關系,又或者驚我唔死,送多我一程(叫我買新野),仲開定埋個 Adium 嘅 multi-user chat 等我。真係點「感激」佢地好…

五個人,各自各去到唔同嘅網站,等啲記者喺個 Macwolrd Expo 入面,一路聽 Steve Jobs 講啲乜,一路將啲野打上網俾我地睇。我地五個不停 refresh自己 個 browser,又不停互通消息,諗落都幾搞笑。

因為我上網上遲咗,要佢地講番先知有乜新野。iPhone 出新 firmware 1.1.3 對我無影響,因為唔似其餘四位,我都冇 iPhone。

另一新產品 Time Capsule 對 Leopard 嘅用家都算係一件恩物。Time Capsule 係一舊有 500G 或 1T 容量嘅 NAS(Network-Attached Storage)連 Airport Extreme,正好用來做 Leopard 嘅 Time Machine。Time Machine 係一個可以無時無刻幫你做備份嘅軟件。我亦都曾經俾佢救過一次。雖然唔算太貴(500G:HK$2,500;1T:HK$4,100),不過我唔會買(住)。

同佢地傾多一陣都已經差唔多兩點。部重點推介 Macbook Air 都未曾講。但係「周公」有急事搵我。再講,第二朝要六點起身開車,都要蓄些少精神。而且大概都知係乜。我唔洗成日帶 notebook 出街,所以 not my cup of tea。不過真係型得好緊要。

唯一失望就係 Leopard 冇新嘅更新。個 OS 真係有唔少問題,雖然唔係全部關佢事。仲等我諗住會有 10.5.2 添。唉…

今朝食住早餐睇番 Steve Jobs 個簡報錄像。真係好似睇明星一樣,台下觀眾睇到如痴如醉。(早餐係腸仔包加力保健…)

因為 iMac 冇新野加,我今日就好安心地落單,下星期有貨。正!嘩哈哈哈!



~ Lindberg

2 則留言:

  1. 有消息話,Air 出貨之日,就係 10.5.2 release 之時。等下啦。

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    ronnie :

    有消息話,Air 出貨之日,就係 10.5.2 release 之時。等下啦。


    當真?即係仲有兩三個禮拜?我有啲想喊呀…

    回覆刪除