2008年1月2日

物價上漲的困擾

今日去飲杯野葛草水。放低七蚊,點知俾人話唔夠。原來 1 月 1 號起加價,每杯八蚊!唉…

近排成日都聽到話加價。今日同個係吉X島嘅朋友傾電話,佢話如果有乜想買,今日好買啦。除咗今日係佢地特價嘅最後一日,聽日起,有好多野都會加價。

其實早幾日已經去掃咗一次貨。雖然尿片奶粉都已經冇買,但九折咗都要成八百幾。都唔知買咗啲乜,真係人都癲呀。

而前日我去百佳買野就仲離譜。奶粉貴過人都算喇,買一餐普通二人份嘅打邊爐,無啦啦都要二百!消費者好似係無形中俾多咗都唔知乜事。

我朋友話佢吉之X啲同事,個個都好似上倉咁,買過千蚊野。我睇我今晚都要出動多一次先得啦。

係公司仲更加聽到驚。例如我地餐廳用緊嘅 Mozarella 芝士,淨係呢一隻,嚟緊六間餐廳加埋,每個月要俾多萬幾二萬蚊。牛油同牛奶都加到痴咗。麵粉又話加。生意好難做呀…

有時覺得係一個陰謀。之前 SARS 啲供應商出晒事,依家個市「好似」好啲,就借啲依斬到你一頸血。不過諗深一層,其實大家都係咁大鑊。

真係好想好似我以前發白日夢一樣,做個「vertical integration」。由農場,運輸,到舖位,全部自己一手包辦。到時除咗可以保證有新鮮好野食之外,人地加價人地嘅事,自己就可以做番自己野。無奈冇乜可能。除非 Jayson 可以先統治地球。

而身為僱主亦係員工,忽然間覺得好驚。物價高,你要我加人工。而我成本「雙重」高(人工同物價),我就加埋一份。但係加咁多,搵鬼食咩。啲錢究竟係邊到嚟呢?

你話個市因為股市而做好,依家我又唔見好得去邊,四周圍都有危機。或者簡單咁講,呢啲都唔算係普遍嘅人平穩富起嚟。自己做餐飲可能對人嘅消費力比較敏感,我覺得部份人冇錯係闊佬咗,不過大部份都係應洗則洗。節日生意比舊年好好多,但平日就唔係咁樂觀。如果係咁,我覺得因為大部份人都係仲擔心前境,經濟唔算飛得起。

可能係我剛剛經過一輪轟炸,加埋杯野葛菜水,睇野比較灰。不過如果樂觀啲睇,2008 年都有唔少機會,希望可以有一番作為啦。



~ Lindberg

4 則留言:

  1. Once again, we're in the wrong industries; it's not like we can sit at the office and flip some numbers to make millions over a morning... Good or bad, these are the cards we've been dealt, try to look at it as glass half full la...

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    Fred :

    Once again, we're in the wrong industries; it's not like we can sit at the office and flip some numbers to make millions over a morning... Good or bad, these are the cards we've been dealt, try to look at it as glass half full la...


    我記得之前同妳講過。同是天涯淪落人。唉… 洗濕咗個頭,唯有頂硬上啦!

    回覆刪除
  3. wingwing上午8:00

    哎吔 !早點睇到你個blog, 我一定去掃貨呀 !

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    哎吔 !早點睇到你個blog, 我一定去掃貨呀 !


    咁咪係囉!我個 blog 要成日睇先得嫁嘛!哈哈哈!

    回覆刪除