2008年1月3日

性感男月曆

前兩年,我地捐錢俾愛護動物協會,放阿威同阿妹張相落佢地個月曆到。舊年唔記做,尾企只有一個核核突突嘅可口可樂月曆。但係今年就勁啦,搵嚟一個性感男月曆!
個「性感男」咪又係 Jayson 囉。出浴喎,仲唔夠性感呀?


個月曆當然又係 iPhoto 作品,hypo.cc 的精美印刷。iPhoto 雖然彈性唔高,唔可以作出好多自由嘅改動。但呢個亦都正係 Apple iLife 嘅重點。簡單易用得嚟,又唔洗花好多時間,就可以做到一啲靚靚嘅野同人分享。


喺上個月月初,見 hypo 開始有得俾人印 iPhoto8 嘅月曆,就立即試一試。好彩做得快,聖誕前先收到。正好做 Jayson 嫲嫲同婆婆嘅聖誕禮物。月曆比想象中大,有10.4 x 13吋。一次過做咗三本,平均大約 HK$150 一本。


自己親手做,日日望住,感覺都唔同啲!再次非常感激 hypo 對香港同胞嘅支援!

之後係 hypo 嘅 blog 入面,見到有人對 hypo 月曆嘅負面批評。佢話:

「月曆只是用雷色輸出而已,品質非常差色階也不足,淺色或較明亮的部份還會過曝無法印出,況且雷射碳粉反光嚴重根本不適合壁掛…」

我都明白各人有各人嘅要求。無錯係有啲反光,顏色我都唔敢話冇問題(但可能出自自己身上),不過睇落就真係冇佢講到咁差囉。可能要睇你放乜上去啦。放 Jayson 仔上去,做阿爸阿媽見到,當然笑到見牙唔見眼,邊到仲睇到反唔反光呢?!相反,如果真係自制一啲俊男美女月曆,我就唔敢擔保一定滿意啦。「點解我深愛嘅長澤正美反光嘅(唔係走光…)!」嘻嘻…


~ Lindberg

8 則留言:

  1. wingwing上午8:00

    日日都見到開心死啦 !而家邊個揍jayson 呀

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    日日都見到開心死啦 !而家邊個揍jayson 呀


    Jayson 媽仲放梗假。不過下個再下個星期就靠晒婆婆啦。

    回覆刪除
  3. Small Water上午8:00

    You're posting an advertising again. Haha!^_^

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Small Water :

    You're posting an advertising again. Haha!^_^


    Their product is really not bad. Therefore, really worth introducing them to the others.

    回覆刪除
  5. maysheep上午8:00

    好開心喎,真係令人羨慕~

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    maysheep :

    好開心喎,真係令人羨慕~


    好似未見過你喎。多謝留言。
    見到佢個樣又真係幾開心嫁。嘻…

    回覆刪除
  7. 櫻杏子上午8:00

    好靚呀個calendar! 如果我搵茄茄做月曆放係枱頭,我實唔使做嘢都得嘞,秒秒鐘望住個仔,邊做到嘢?!

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    好靚呀個calendar! 如果我搵茄茄做月曆放係枱頭,我實唔使做嘢都得嘞,秒秒鐘望住個仔,邊做到嘢?!


    用乜易俾人炒魷魚呀?不過咁咪成日都可以見住個仔囉!哈!

    回覆刪除