2008年1月24日

膠袋取暖

有時會見到一啲露宿者,用膠袋穿上身取暖。估唔到同樣嘅事情會喺自己屋企發生…

廚房中一堆膠袋。入面好似有啲野…


行近啲,睇真啲…


再睇真啲。原來係阿威!睡房明明開咗暖爐,仲乜要瞓膠袋堆取暖呀?冇陰功。


近排阿威唔係好食野,成隻瘦晒。唔知係唔係之前我鬧佢偷食阿妹啲餅餅,或者係佢見我地錫晒細佬,所以患上抑鬱症。亦都可能係傷風,因為有兩聲乞嗤。我地都非常擔心。希望只係轉天氣嘅關系啦…

威威,您唔好唔開心啦,唔好病呀。即使有咗細佬,我地最錫都係您㗎!



~ Lindberg

4 則留言:

  1. wingwing上午8:00

    wingwing 都鍚你啦 ! 威威唔好咁啦,買d 佢鐘意食0既嘢比佢, 逗番佢開心啦 !

    回覆刪除
  2. 阿威好可憐呀!等我帶sharon姐姐上黎同你玩!

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    wingwing 都鍚你啦 ! 威威唔好咁啦,買d 佢鐘意食0既嘢比佢, 逗番佢開心啦 !


    我都有俾佢最鐘意嘅魚魚佢食。不過都唔係好食。好擔心呀…

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Todd :

    阿威好可憐呀!等我帶sharon姐姐上黎同你玩!


    但係阿托你怕貓喎… 哈!

    回覆刪除