2008年1月13日

如何讓你的另一半讓你買新玩具

睇完 Ardy 俾我以下篇文章之後,覺得非常之有同感。更有如頓開茅塞,睇到差啲喊出嚟。原來男人想買玩具,其實就係咁簡單。

Why Your Wife Wants You to Get a New Camera:

http://www.kenrockwell.com/tech/wife.htm

中文轉貼:

http://blog.dcview.com.tw/article.php?a=Um5VNgVs


依家我明白點解之前我靜雞雞買咗部新相機冇俾人鬧(其實有,不過好快冇事)。因為部相機(Fuji F50fd)係(我話)用嚟影個仔。部 40D 下下要攞出嚟都幾麻煩,攞得出喺阿仔都笑完開始喊啦。而部 GX100 夜晚基本上用唔到,亦都大部咗少少好難放落褲袋出街用(幾多借口呢…)。雖然之前話對部 F50fd 好失望,都叫做好過冇。而且水貨唔洗二千蚊,非常吸引。亦個重點係,就如上面篇文章所講,Jayson 媽知道部相機係可以用嚟成日影 Jayson。

而事實上,依家好多相都係用 F50fd 去影,勝在就手同夠快,應該好快回本。又正如老外篇文章所講,有功課(靚相)交,乜都易話為好多。而我覺得影細路嘅重點,就係要影得夠多。因為小朋友表情多多,好難次次捉得準,影得越多,成功機會就越高。正所謂:「山大斬埋有柴」,見到有咁多「靚」功課交,部機幾多錢都已經唔係一個問題啦。嘻…

依家我明白點解 Jayson 媽會俾我(遲啲)買部萬幾蚊嘅 24 吋 iMac,但係都唔俾我買部二千幾嘅 PS3。如果自己想買玩具,只要同個仔有關,申請會容易批核好多。依家部 Mini 已經到咗極限,五勞七傷,買部 iMac 就可以「更有效地」用嚟處理阿仔嘅相同影片。係唔係好有說服力呢?忽然間有啲「挾天子以令諸侯」(或「挾豬仔以令媽咪」)嘅感覺。嘩哈哈哈!(希望 Jayson 媽睇唔到我寫乜… 妳睇我唔到… 妳睇我唔到… )

等我認真諗一諗部 PS3 同個仔有乜關系先。嘻… 講笑啫。我都知道有個仔,儲下錢好。不過如果大家諗到 PS3 可以為一個兩個半月大嘅 BB 作出乜野貢獻,請告知。感激不盡。



~ Lindberg

8 則留言:

  1. I can't think of any excuse for your PS3, but SD9 yes... ;-)

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    Fred :

    I can't think of any excuse for your PS3, but SD9 yes... ;-)


    你自己想要,唔好拉埋我落水喎!

    回覆刪除
  3. 公關Patsy上午8:00

    哈哈哈~我是用「挾藍藍以令蝦子餅」的方法買了部400D之後再加一個鏡頭...當然當中講咗一D小小的大話啦!!呵呵~

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    公關Patsy :

    哈哈哈~我是用「挾藍藍以令蝦子餅」的方法買了部400D之後再加一個鏡頭...當然當中講咗一D小小的大話啦!!呵呵~


    咁又唔同。妳想買,我又唔信妳蝦子餅唔俾呀!不過妳影藍藍影得咁靚,乜都抵番晒啦!

    回覆刪除
  5. 呀!!!原來你買左iMac!!!

    好羨慕哩@@~~

    可梨很久前已想要一部iMac

    不過媽媽說假若升到大學才會買給我///{這個嘛~太難說}

    iMac內的功能好用嗎?

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Cloris :

    呀!!!原來你買左iMac!!!

    好羨慕哩@@~~

    可梨很久前已想要一部iMac

    不過媽媽說假若升到大學才會買給我///{這個嘛~太難說}

    iMac內的功能好用嗎?


    錯!我係未買,但將會買。等埋個 MacWorld Expo 睇下有乜公佈先。仲有兩日!!!
    妳有冇用過 Mac 機呀?Mac 勝在簡單易用。iMac 就有好有唔好。一舊過,有人唔鐘意。例如如果壞咗個 harddisk,又要成個攞去整。不過有人又覺得佢好靚仔,唔洗左一舊右一舊。
    升咗大學之後,就記得用學生價去買啦!抵好多!所以就要加油啦!

    回覆刪除
  7. wingwing上午8:00

    哈哈哈 ! 可以用這條橋幾好喎, 買什麼都得呀 !

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    哈哈哈 ! 可以用這條橋幾好喎, 買什麼都得呀 !


    咁又唔得。除非妳諗到有乜關系先啦!哈!

    回覆刪除