2008年1月15日

朱古力火鍋

前排係吉之島,見到賣呢隻 Truffettes 嘅朱古力火鍋。因為見 Truffettes 嘅朱古力好好味,所以就買盒嚟試一試。(唔記得幾錢…)


一盒入面有兩包朱古力,即係可以玩兩次。第一次煮,見說明書話可以用微波爐,咁方便當然要試試啦。我已經將個火較細啲,起初都以為無問題。說明書話如果溶好啲朱古力,唔俾火去熱住都可以玩一個鐘。於是咪戳啲士多啤梨同菠蘿落去囉。

我專登買啲普通嘅士多啤梨,太甜太靚就嘥晒。無乜特別驚喜。反而菠蘿就好好味。


玩咗一輪,發現啲朱古力開始硬硬地。於是就點著下面支蠟燭仔。點知越煮越硬,之後仲燶燶地。我睇係之前用微波爐煮朱古力嗰陣,煮過火咗,熟到實晒。唉… 失敗。

過咗幾日有朋友上嚟,送嚟一大盒日本士多啤梨。我就又擺個朱古力火鍋出嚟。今次我用說明書嘅第二個方法,隔水燉。朱古力溶咗之後好明顯滑好多。不過日本士多啤梨唔加朱古力都咁好食,落咗朱古力就好似之前咁話,有啲嘥。都係菠蘿加朱古力最好食!

呢隻火鍋仲有朱古力補充裝。$80 兩包。遲啲可以再玩過。



~ Lindberg

6 則留言:

  1. 睇親你個blog都好餓...救命...

    回覆刪除
  2. 我聖誕去人地度又係食朱古力火鍋,又係燶燶地,唔通呢款野真係唔得???

    回覆刪除
  3. Jojit Au Yeung上午8:00

    sica :

    睇親你個blog都好餓...救命...


    有幾呀?妳嚟我煮個妳食又點話喇!

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    Todd :

    我聖誕去人地度又係食朱古力火鍋,又係燶燶地,唔通呢款野真係唔得???


    我覺得係之前煮溶時,火候嘅問題。我第二次冇事啦。

    回覆刪除
  5. wingwing上午8:00

    嘻 ! 我對糖糖興趣大d 呀 !

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    嘻 ! 我對糖糖興趣大d 呀 !


    食糖都係會肥喎。小心小心。哈!

    回覆刪除