2008年1月7日

玩到不耐煩

顏色鮮豔的玩具,對嬰兒的視力發展很有幫助。Jayson 玩這一張蝴蝶墊,可以見到一隻二隻小蜜蜂、太陽伯伯、電虫、就最開心。

但玩了一會兒就有點不耐煩…



後來才發現是爸爸大矇,把蝴蝶安裝錯了。中間那條桿,應該是橫向,不是直向!直向會看得 Jayson 眼花花。

「爸爸,您點做野㗎?」


從新安裝好之後,Jayson 可以由左至右望。好好多。






~ Lindberg

8 則留言:

  1. wingwing上午8:00

    哈哈 ! 大矇的爸爸呀 !

    我見我同事成日買玩具比bb 玩呀 ! 而家好鬼叻呀 !

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    哈哈 ! 大矇的爸爸呀 !

    我見我同事成日買玩具比bb 玩呀 ! 而家好鬼叻呀 !


    成日買咪破產?!

    回覆刪除
  3. wingwing上午8:00

    Lindberg :

    wingwing :哈哈 ! 大矇的爸爸呀 !我見我同事成日買玩具比bb 玩呀 ! 而家好鬼叻呀 !
    成日買咪破產?!
    所以我咪要佢留番比我啦 !

    成屋都係玩具呀,仲有買親都要百百聲呀 !

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    所以我咪要佢留番比我啦 !

    成屋都係玩具呀,仲有買親都要百百聲呀 !


    咁都好。唔係就好浪費啦!

    回覆刪除
  5. Hei Hei上午8:00

    呢款玩具好好玩o架﹐我玩到6個月仲鐘意玩﹐遲D Jayson弟弟就會識得用手去捉毛毛蟲

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Hei Hei :

    呢款玩具好好玩o架﹐我玩到6個月仲鐘意玩﹐遲D Jayson弟弟就會識得用手去捉毛毛蟲


    佢已經捉梗蟲啦!哈哈哈!

    回覆刪除
  7. bb真係好鍾意望黑白&好colorful嘅嘢架...睇佢笑得幾sweet~

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    喵喵 :

    bb真係好鍾意望黑白&好colorful嘅嘢架...睇佢笑得幾sweet~


    係呀。不過可惜我間屋冇乜顏色俾佢望。唯有掛多啲野出嚟俾佢睇啦。

    回覆刪除