2008年1月7日

高清真係好清呀!

前幾日終於攞咗買電視送嘅高清解碼器。一返到屋企當然要睇下無線嘅高清台,又真係幾清喎。但係都係要到尋晚睇無線高清台播放嘅《Lord of The Ring》,眼前一亮,先知道原來可以清成咁呀!

我屋企嘅設備有日立 37 吋全高清液晶體電視,加(送嘅)GIEC(杰科)高清解碼器。我覺得 37 吋係我個「豆潤咁細」嘅廳嘅極限,42 吋會太大。而其實 37 吋唔係好多廠做全高清,即 1080p。當時有兩部俾我選擇。日立同飛利浦。日立送高清解碼器,而飛利浦就送多一部 24 吋液晶體電腦屏幕。後者仲要平二千蚊。見係個非常之難嘅決擇,所以我請來好兄弟,AV 男,同我一齊去睇。經過一輪比較之後,AV 男同我都覺得日立嘅對比勁好多。雖然有時候會過火啲,暗位冇飛利浦做得咁好,但係買得高清液晶體電視,無非都係無時無刻想好似睇靚油畫一樣,顏色對比越勁越好啦。所以我選擇日立。

但係買咗之後,部電視都未真正發揮過「威力」。全屋企最高清都係得部 Wii,而且都只係得 720p。最多都係用部 Macbook,喺 Apple 個網頁,睇啲高清嘅影片預告。不過都唔係太過癮。

到咗尋晚,邊餵住 Jayson 食宵夜,邊睇《Lord of The Ring》,先發現原來真係可以好鬼清!除咗解像度高,色彩鮮豔,層次仲非常分明。「明」到自己以為真係去咗 Hobbits 嘅 Shire 一樣!最明顯係開頭 Gandalf 剛剛入 Shire 見到 Frodo,啲花花草草嘅色好靚,前後感好強。睇到我眼都突埋,差啲唔記得幫個仔掃風…


唯一可惜嘅就係,呢個「爛鬼」唔洗錢嘅高清解碼器,個字幕功能唔得。喺「高清嘅世界」,我地係可以好似睇 DVD 咁,自由選擇睇乜字幕。而我唔知點解我個就睇唔到。可能係部機冇被認可,而個高清標准又咁新,個軟體支援唔到。部機慢都算啦,但係冇字幕就好大問題。因為 Jayson 要瞓覺嘅關系,好多時候我地都要息聲睇字幕。所以冇字幕都唔知佢講乜!遲啲問下人可以點算先。唉…



~ Lindberg

16 則留言:

  1. 櫻杏子上午8:00

    我屋企都係,個電視成日較到蚊滋咁細聲,唔睇字幕係唔會知d人講緊咩的…

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    櫻杏子 :

    我屋企都係,個電視成日較到蚊滋咁細聲,唔睇字幕係唔會知d人講緊咩的…


    哈哈哈!天下父母都係一樣。
    第二時啲人除咗可以歌頌「眠乾睡濕」,仲可以用「無聲看字幕」去形容父母嘅偉大。嘩哈哈!

    回覆刪除
  3. 咁,唯有留番睇阿姐o既野蠻奶奶呢! =P
    p.s. 唔駛激氣,你行得太前喇,所有set top box都唔係好得,olevia都有好多問題,遲D一齊買過個啦!

    回覆刪除
  4. wingwing上午8:00

    我住係深山,所以未有得睇呀 !

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    Todd :

    咁,唯有留番睇阿姐o既野蠻奶奶呢! =P

    p.s. 唔駛激氣,你行得太前喇,所有set top box都唔係好得,olevia都有好多問題,遲D一齊買過個啦!


    我聽無線口號呀嘛,「走在最前!」唉…
    睇野蠻奶奶有鬼用咩!我都唔開得聲。又唔識讀阿姐口形,都唔知講乜!哈!
    不過上 forum 都見人地話杰科睇唔到字幕。即係好彩唔係得我一個啦。

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    我住係深山,所以未有得睇呀 !


    其實高清真係幾麻煩。令人無所適從呀。

    回覆刪除
  7. 呀...lord of the ring應該會唔錯...我知人有話一開個電視...見到阿姐塊面即刻唔想睇落去喎...佢話...高清呀嘛...

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    路人 :

    呀...lord of the ring應該會唔錯...我知人有話一開個電視...見到阿姐塊面即刻唔想睇落去喎...佢話...高清呀嘛...


    咁老實講,阿姐一把年紀,係高清睇都算係好好㗎啦。

    回覆刪除
  9. Small Water上午8:00

    Wow, Jayson 一出生便有高清看, 好幸福呀!^_^

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    Small Water :

    Wow, Jayson 一出生便有高清看, 好幸福呀!^_^


    He is not "officially" allowed to watch TV yet. HA!

    回覆刪除
  11. 老兄:

    我都係Hitachi 37" + 杰科高清盒用家,但我只睇到亞視高清,無線高清會有"無信號"情況,知道你睇到,咁應該關我裝左"有線"的問題。至於字幕方面,我打去代理"冠致"問接收高清問題,佢同我講而家個盒firmware 唔 support 字幕,遲D出新firmware 就得,佢地有一次免費上門更新

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    009 :

    老兄:

    我都係Hitachi 37" + 杰科高清盒用家,但我只睇到亞視高清,無線高清會有"無信號"情況,知道你睇到,咁應該關我裝左"有線"的問題。至於字幕方面,我打去代理"冠致"問接收高清問題,佢同我講而家個盒firmware 唔 support 字幕,遲D出新firmware 就得,佢地有一次免費上門更新


    朋友,選擇得好!果然英雄所見略同。哈哈哈!
    我都有裝有線喎,不過唔見有無問題。
    上門更新咁好?!咁佢點通知啲人呀?靠保用証呀?快啲寄返去先!

    回覆刪除
  13. I'm sure the "AV 男" must be very handsome...

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    Ardy :

    I'm sure the "AV 男" must be very handsome...


    Err… 見仁見致啦… 嘻…

    回覆刪除
  15. 高清初哥上午8:00

    009 :

    老兄:我都係Hitachi 37" + 杰科高清盒用家,但我只睇到亞視高清,無線高清會有"無信號"情況,知道你睇到,咁應該關我裝左"有線"的問題。至於字幕方面,我打去代理"冠致"問接收高清問題,佢同我講而家個盒firmware 唔 support 字幕,遲D出新firmware 就得,佢地有一次免費上門更新
    我啱啱 27/6 裝咗 HITACHI 37"+杰料, 出到字幕, 但唔知點睇返原本 D 無線同明珠, 有無 C HING 可敎我呀? 感激!!!

    回覆刪除
  16. Jojit Au Yeung上午8:00

    高清初哥 :

    我啱啱 27/6 裝咗 HITACHI 37"+杰料, 出到字幕, 但唔知點睇返原本 D 無線同明珠, 有無 C HING 可敎我呀? 感激!!!
    我部杰料可以 search 得到普通嘅無線同明珠喎。不過我都諗住買過部可以錄到影嘅。

    回覆刪除