2008年1月10日

全家大覺瞓

公開絕密的床上照:


很明顯 Jayson 媽真的很疲倦。否則給十一磅的阿威睡在心口,是沒有可能睡得著的。


當然,Jayson 是我放上去的。

另一張床上照。全家的男士一起大覺瞓。Zzzz.....





~ Lindberg

14 則留言:

  1. wingwing上午8:00

    Jayson 媽又會比你放上來呀 !

    我一定唔制呀 !

    回覆刪除
  2. 做咩事jayson媽帶眼鏡訓覺?唔怕唔舒服咩?一定係眼訓得滯懶得除呢... :p

    回覆刪除
  3. 第二張相片中

    Jayson的眼神好似講緊:「我要抱抱~ 我唔要同媽咪瞓覺」 哈哈哈!!

    回覆刪除
  4. @@

    你太太真的不介意嗎?{悄悄聲}

    HAHA

    第三張~~太不公平吧~影不到你的正面睡相xd

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    Jayson 媽又會比你放上來呀 !

    我一定唔制呀 !


    放佢個仔啫,有乜所謂喎!

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    sica :

    做咩事jayson媽帶眼鏡訓覺?唔怕唔舒服咩?一定係眼訓得滯懶得除呢... :p


    全中!其實係醒咗再瞓番。

    回覆刪除
  7. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    第二張相片中

    Jayson的眼神好似講緊:「我要抱抱~ 我唔要同媽咪瞓覺」 哈哈哈!!


    阿仔其實係話:「我瞓得咁爽唔好嘈醒媽咪呀!」

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    可梨 :

    @@

    你太太真的不介意嗎?{悄悄聲}

    HAHA

    第三張~~太不公平吧~影不到你的正面睡相xd


    莫講話我呀,阿威都卷埋一舊,妳都睇唔到呀!哈!

    回覆刪除
  9. 比著我都唔會比老公放自己張訓覺相上BLOG啦...

    回覆刪除
  10. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    比著我都唔會比老公放自己張訓覺相上BLOG啦...


    嘻嘻… 都幾好笑呀!

    回覆刪除
  11. Lindberg :

    嘻嘻… 都幾好笑呀!

    你就笑!

    比人擺果個就比人笑...

    都話你變態架啦...

    回覆刪除
  12. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    你就笑!

    比人擺果個就比人笑...

    都話你變態架啦...


    我自己都有份出鏡呀…

    回覆刪除
  13. Lindberg :

    我自己都有份出鏡呀…
    咁都算呀?

    你幾時見人地d artist"出鏡"背鏡頭架?

    回覆刪除
  14. Jojit Au Yeung上午8:00

    白雪 :

    咁都算呀?

    你幾時見人地d artist"出鏡"背鏡頭架?


    有!嗰啲咪叫做:「影後(后)」囉!嘩卡卡卡卡…

    回覆刪除