2008年1月5日

金菇肥牛炒意

呢個意粉係好多年前,君悅酒店酒店教人煮野食學嘅。做法好簡單,又好食。不過就油少少,所以冬天先會煮。

材料(二人份):
意大利粉
肥牛半磅
金菇在包
洋蔥 1/4 個切絲
蒜頭切碎
牛油一小塊(15克左右)
日本醬油


先將意粉煮到九成熟,過冷河。用少少橄欖油炒軟啲洋蔥同蒜頭。千祈唔好落太多油,因為肥牛會出油。


之後就可以落肥牛。


如果發現肥牛出太多油,可以考慮換鑊。肥牛差唔多熟就可以落番啲意粉同金菇。金菇唔可以太早落,唔係就會縮晒水。依家可以落些少上湯,有白酒的話都可以灑一啲。再放舊牛油。然後就慢慢落日本醬油,落到夠鹹為止。食得!



個意粉嘅重點係牛油同日本醬油,味道非常之夾。金菇吸咗啲油好滑,好好食。不過真係會幾油。所以要睇清楚啲肥牛有幾油,先好落橄欖油同牛油呀。



~ Lindberg

8 則留言:

  1. 好多油不同的油啊~

    olive oil~

    肥牛油~

    牛油~

    日本醬油~

    睇到舊牛油要成粒骰仔咁~

    好肥啊!!!!

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    好多油不同的油啊~

    olive oil~

    肥牛油~

    牛油~

    日本醬油~

    睇到舊牛油要成粒骰仔咁~

    好肥啊!!!!


    妳睇到我個肚腩,就知有幾肥。嘩哈哈!不過可以落少啲嘅,而且金菇都幾吸油。

    回覆刪除
  3. 嘩!!肥牛呀!仲有金菇呀!!

    我已經流緊口水~~^^

    回覆刪除
  4. Jojit Au Yeung上午8:00

    可梨 :

    嘩!!肥牛呀!仲有金菇呀!!

    我已經流緊口水~~^^


    嘻嘻… 咁係時候開飯啦!

    回覆刪除
  5. wingwing上午8:00

    yy 見到一定流哂口水了, 嘻嘻 !

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    yy 見到一定流哂口水了, 嘻嘻 !


    咁就俾佢見下,睇佢點流口水啦!哈!
    咁佢有冇陪妳一齊食素呀?

    回覆刪除
  7. wingwing上午8:00

    Lindberg :

    wingwing :yy 見到一定流哂口水了, 嘻嘻 !
    咁就俾佢見下,睇佢點流口水啦!哈!

    咁佢有冇陪妳一齊食素呀?
    我煮佢一定吃素,朋友來我家咪朋友煮比佢食呀 ! 呵呵 !

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    我煮佢一定吃素,朋友來我家咪朋友煮比佢食呀 ! 呵呵 !


    做乜妳朋友會去妳屋企煮飯㗎?!

    回覆刪除