2008年1月29日

逃過車禍一劫

今朝喺東區走廊,鰂魚涌對開,一幕交通車禍正正發生係我面前嘅 16:X 擋風玻璃上。其實用幾個字就可以形容晒:經驗不足、互不相讓、胡亂切線、跟車太貼、殃及池魚。而每個因素都出現喺唔同嘅出事車輛上,所以先會炒埋一碟。呀!漏咗一個,「禍根」就「逃之夭夭」…
東區走廊五車相撞1人傷 (星島) 01月 29日 星期二 10:06AM
東區走廊早上發生交通意外,1人受傷。早上近8時,五部車在東區走廊西行近太古城 對開相撞,消息指,1人受傷,送院治理。
我地就好好彩逃過呢一劫。而我可以避過呢一劫,最主要原因有幾個:技術精湛(笑…)、時刻保持警覺同禮讓、果敢及保持「應有」車速、確保與前車有充足距離。但係當然,運氣係好重要。如果我同前面㗎車對掉,我地就做咗池魚。而人地嗰㗎車好明顯硬磳過我架 Civic 好多。佢都俾架貨車剷咗個屁股,我實成㗎飛出東區走廊!好險…

可惜嘅係,雖然「禍根」係正我面前,但事情發生得太突然太快,睇唔到車牌。好彩(應該)冇人命傷亡。

大家道路使用者,禮讓啲啦!



~ Lindberg

8 則留言:

  1. 你都好好彩bor~

    有無嚇親啊?

    回覆刪除
  2. Jojit Au Yeung上午8:00

    Patsy :

    你都好好彩bor~

    有無嚇親啊?


    就係有嚇親,唔係邊到有心情寫野呀呢幾日。返咗嚟啦?威威好慘呀…嗚…嗚……

    回覆刪除
  3. wingwing上午8:00

    有時自己小心都無用, 對方撞埋嚟啊 !

    回覆刪除
  4. 阿威點呀??

    回覆刪除
  5. Jojit Au Yeung上午8:00

    wingwing :

    有時自己小心都無用, 對方撞埋嚟啊 !


    係呀…

    回覆刪除
  6. Jojit Au Yeung上午8:00

    Todd :

    阿威點呀??


    唔知…

    回覆刪除
  7. Small Water上午8:00

    小心, 小心! 等阿威返去後,你給點豬肝燉給阿威食,可增加胃口.^_^

    回覆刪除
  8. Jojit Au Yeung上午8:00

    Small Water :

    小心, 小心! 等阿威返去後,你給點豬肝燉給阿威食,可增加胃口.^_^


    嗯…

    回覆刪除